Zojuist ben ik gebeld door KPN of ik wilde overstappen van Ziggo naar hun. Aangezien het pakket (telefonie, internet en digitale televisie) iets goedkoper uit zou komen, heb ik ja gezegd. Maar nou vertelde mijn man dat hij diverse keren al heeft gehoord dat er bij Digitenne heel veel storingen zijn. Zijn er mensen met ervaringen met Digitenne?
ja wij hebben digitenne van ziggo en geen enkel probleem maar mijn schoonouders hebben digitenne van kpn en die hebben alleen maar ellende
wij kunnen hier geen digitenne ontvangen, anders had ik dat misschien ook weleens willen proberen,maar heb idd weleens gehoord over de storingen van een nicht van mij
Wij hebben digitenne nu ruim een maand en vinden het prima. In die maand misschien twee keer gehad dat het beeld 3 sec. stoort, maar dat hadden we bij de digitv van telfort ook wel eens.
Wij hebben nu bij Ziggo ook geen problemen en ben nu dus wel "bang" dat we dat straks wel hebben bij KPN.
Wij hebben hier al zeker 2 jaar digitenne..Niks aan de hand! Bevalt goed en eigenlijk nog bijna nooit problemen mee gehad. Een keertje hadden we geen tv, bleek het kastje stuk te zijn, dan krijg je gewoon gratis een andere toegestuurd en kun je oude ook weer gratis terugsturen, niks te klagen dus. (Maar stiekem gaan we binnenkort verhuizen en gaan we misschien toch voor een alles-in-een pakket, omdat je dan hd tv hebt en veel meer kanalen, die je toch niet gebruikt8))
Ik had gewoon tv via de kabel van upc. Kreeg toen ook een keer de mogelijkheid om proefmaand van digitenne van kpn te nemen. Natuurlijk gedaan. Aangesloten en zitten kijken. Vond de zenderlijst al niet denderend maar goed... Het beeld scheelde gewoon bijna niets met mijn kabelaansluiting. Ik kan splitbeeld doen op de tv dus kon het goed bekijken. Kwaliteit viel me echt tegen (miss was dat ook wel zo omdat ik in het buitengebied woon) Heb het snel weer terug gestuurd. Was er echt niet te spreken over Nu heb ik digitale tv van upc Hoop zenders en beeldkwaliteit is super vergeleken met voorheen.
Zowel een goede als een slechte ervaring. In ons oude huis hadden we perfect bereik zonder storingen en vervolgens gingen we verhuizen en was de ontvangst echt bagger. Regelmatig viel het beeld weg tijdens programma's. Wij zijn daarom juist overgestapt naar Ziggo. Toevallig geen buren met Digitenne waar je het aan kan vragen?
Wij hebben ook Digitenne, bijna 2 jaar nu en nog nooit een storing oid gehad. Beeld is ook gewoon goed. Kortom: geen klachten hier!
Ligt eraan in welk deel van het land je zit, wij hebben Digitenne in de slaapkamer, en hebben de ontvanger buiten staan, anders hebben wij geen ontvangst.
Hier ook Digitenne van KPN, op Veronica en Discovery na, ontvangen we alles goed. Alleen bij die twee zenders valt nog regelmatig het beeld weg en dat is heel irritant.
Hier ook al zeker 1.5 jaar digitenne maar weinig problemen ermee gehad. Als het beeld weg valt is dat net 2-3 seconden en is denk 5x gebeurt ofzo. Laatst hadden we wel een storing op zondag, gebeld en binnen 10 minuten was het opgelost. Stond iets niet goed in de computer bij hun.
Hangt denk ik erg af van waar je woont. Wij wilden graag draadloos televisie kijken. Allereerst moet je je ontvanger zo dicht mogelijk bij het raam plaatsen, dus: een snoertje in het zicht. Maar nog erger, het beeld was vreselijk. De ene keer perfect en dan weer ging het sneeuwen. Gebeld met KPN, tja, we woonden blijkbaar voor hen in het "buitengebied". De oplossing: een buitenontvanger. Dit is zo groot als een strijkijzer en er hangt 10 meter draad aan. Dit wilden we echt niet, dus hebben het in onze proeftijd weer allemaal teruggestuurd. Voor zover ik begreep is het dus afhankelijk van waar je woont, of er stoorzenders in de buurt zijn etc. Bij ons ging het ook wel eens ruizen als een brommer voorbij kwam. Dit was niet vaak, maar erg storend als je net iets leuks aan het kijken was. Ik hoop dat je een proeftijd hebt, zodat je zelf kunt beoordelen of het voor jullie werkt. Zo niet, dan zou ik er echt proberen onderuit te komen, want zou zelf dat risico niet willen nemen.
Wij hebben ook digitenne van KPN en verder geen problemen mee, maar wel als er een scooter door de straat rijd of stil staat met een lopende moter, dan stoort hij als een GEK!
Wij hebben ook Digitenne en ik vind het tien keer niks eigenlijk... We hebben eindelijk een beetje fatsoenlijk beeld sinds we een buitenantenne hebben staan op het dak . Interactieve TV van KPN ben ik wel weer erg blij mee (die hebben we ook namelijk)
mmm, op basis van de verhalen hier en die mijn man gehoord heeft, denk ik dat ik voor die paar euro per maand toch maar bij Ziggo blijf.
Wij hebben al jaren Digitenne (naast onze gewone aansluiting) omdat wij een stacaravan hadden. Ook hebben wij tijdelijk in een huurhuis gezeten, dus hoefden we daar geen kabel aan te vragen. Nu staat ie in de slaapkamer aan de achterkant van het huis. Op de camping en in het tussenhuis hadden we veel last van storingen als er brommertjes voorbij reden. Op de een of andere manier stoort de frequentie van dat geluid op de antenne. Aan de achterkant van het huis hebben we geen verkeer, op een paar auto's van bewoners na dus hebben we geen storingen meer.
Als je bij een drukke weg woont, waar veel verkeer is, zoals scooters zou ik geen kpn nemen...daardoor stoort ie namelijk wel eens...Ik persoonlijk vind het niet erg...het zijn maar 1 a 2 sec...maar kan me voorstellen dat je het een probleem vind... Let er ook op, dat vanaf een bepaalde grootte van je flatscreen( evt) het niet geschikt kan zijn...De digitinne van kpn is gemaakt voor tv's tot en met een bepaalde grootte...weeet ff niet meer welke....dacht 103 cm ( dus groter inc die, gaat ie heel erg blokken) Maar daarintegen het is zo goedkoop dat digitenne...het heeft de kanalen die we kijken...meer hebben we nie nodig plus, we kijken niet zoveel tv...'savonds paar programmaatjes! En ik hoor veel klachten om me heen van de klantenservice van Ziggo...voordat je daar doorheen komt dit en dat...maargoed...ik zelf ben tevreden met kpn!