Digitenne

Discussie in 'De lounge' gestart door sjorsje, 12 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hoi ik werk in een winkel waar ook digitenne verkocht wordt en het ligt er heel erg aan waar je woont. Als ik jou was zou ik het hele pakket annuleren (kan zonder problemen binnen 7 dagen) en eerst een even alleen digitenne proberen. Dit kun je vrijblijvend een maand testen zonder dat je ergens aan vast zit. Als het dan bevalt kun je altijd nog met alles overstappen. Hou er wel rekening mee dat je een stuk minder zenders hebt als bij Ziggo of UPC.

Voor de mensen die het al hebben en last hebben van storingen: je kunt via de klantenservice van KPN een buitenantenne aanvragen, die heeft eenbetere ontvangst dan de standaard antenne en 9 van de 10 x zijn de storingen dan opgelost...

2. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Hier net overgestapt op ziggo.
    Wij hadden digitenne van kpnl in onze oude woning viel het met storing wel mee, maar in onze nieuwe huis1 straat verder was t bagger. buiten atenne gevraagd, maar ook daarmee bleef het beeld slecht. Ook wij wonen in een buiten gebied en nog aan een grote doorgaande weg met veel vrachtverkeer en brommers wat de grootste stoorzenders zijn.
    Wijs besluit om bij ziggo te blijven.
    je kan het anders een maand gratis proberen en het verschil zien?

3. ik heb 3 televisies in huis
    en dus ook 3 kastjes en 3 antennes
    want we willen meestal allemaal iets anders kijken ;)

ook geen buitenantenne
    en de ontvangst is in dit gebied volgens de kpn nog niet optimaal

maar wij hebben het inmiddels al bijna 3 jaar
    en nooit geen klachten.

4. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Wij hadden Digitenne en waar we eerst woonden ging dat super-goed en hadden we echt geen klachten.
    Toen we echter verhuisd waren naar een andere plaats begon het gelazer :( Uiteindelijk zijn we overgestapt na eerst nog een buitenantenne en alles te hebben geprobeerd (want we waren echt heel erg tevreden over Digitenne dus wilden eigenlijk liever niet overstappen).

Misschien eens rondvragen bij buren ed hoe het bij hun is? Dat is de beste graadmeter, denk ik.

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik zal idd de buren eens informeren, wellicht dat een van hun nog bij kpn is.

6. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    @ sjorsje
    ff helemaal off-topic: wat hebben jullie de verjaardagen kort op elkaar! :D Gezellig...!

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    MvS, erg gezellig inderdaad en dan ben ik zelf ook nog eens op 10 juli jarig en m'n zus eind augustus. Drukke (en dure) maanden dus.

8. Tese

Tese Niet meer actief

Wij hebben in 2 verschillende huizen digitenne van kpn gehad (bij elkaar 5 jaar) en we hebben nog nooit problemen gehad. Wel gehoord van andere mensen. Maar dan moet je gewoon de kpn bellen en dan krijg je een buitenantenne en dan is alles opgelost.

Maar even over kpn: NEEM NOOIT INTERACTIVE TV VAN KPN!!!

9. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    #29 MvS, 12 feb 2010
    Laatst bewerkt: 12 feb 2010
    @ sjorsje: ja, dat het duur is dat geloof ik ook wel :$ Maar toch... Erg gezellig! :) (hoewel ik blij ben dat bij ons de verjaardagen beter gespreid zijn, hihi)

Eeehm.... Niet altijd, dus :D Bij ons hielp het namelijk niet eens een beetje.

EDIT Zie net dat ik met dit berichtje VIP member van ZP ben geworden... Gaaf! Hihi!

10. Tese

Tese Niet meer actief

ok... bijna altijd dan! ;)

11. miffy11

miffy11 Niet meer actief

hier ook digitenne, en nog nooit problemen gehad!

12. Heb ook digitenne nooit problemen of storingen gehad.

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij hadden ook digitenne, en we vonden het 3 keer niks. Wij hebben een heel groot plasma scherm en de beeld kwaliteit was r*k. Daarom direct terug gestuurd. Nu digitale tv van Ziggo en dat is erg goed.

14. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Wij hebben ook Digitenne van KPN,
    Wij hebben nog nooit een storing gehad, we wonen echt in een buitengebied dus geen brommertjes etc. :D
    Beeld is heel scherp en antenne staat op de tv, dus bij een raam is niet eens nodig hier.
    Het enige wat ik echt jammer vind is dat je er geen BBC mee kan ontvangen, mis ik wel.

15. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.829
    3.352
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

bij ons is het andersom... we waren er helemaal klaar mee... Maar in ons nieuwe huis (dorp ernaast) kunnen we niets anders krijgen dan kabel of digitenne... Voor kabel moesten we ook nog 280 euro betalen (nieuwbouwhuis *zucht* ) , dus tóch maar digitenne nog 1 maand geprobeerd en nu geen problemen meer :) .
    In de oude woning was het niet te doen, je kon écht geen tv meer kijken zo slecht was het.

Deel Deze Pagina