Ik zoek goede oefeningen om mijn dijen wat strakker te maken. Ik moet ze gewoon thuis kunnen doen. De oefeningen die ik op internet vind, voel ik vooral in mijn kuiten en das niet de bedoeling.
Ik heb ooit skitraining gehad, en wat ik erg effectief vond voor de buitenkant van je dijen (zichtbaar effect) is staan in de "rem-houding" pflug, dus tenen naar elkaar laten wijzen, door je knieen zakken, knieen naar elkaar laten wijzen en dan dus met x beentjes blijven staan en volhouden maar. Of veren. Daarnaast natuurlijk "zitten" alsof je op een stoel zit, dus billen naar achter, rechte rug houden en volhouden maar. Of datzelfde tegen de muur. Of voeten wijd uit elkaar zetten, tenen uitdraaien, door je knieen zakken zo diep mogelijk en tot je met je knieen recht boven je voeten bent en volhouden en of veren. Voor de binnenkant zwaai je je been voor je andere been langs opzij en omhoog. Vasthouden en/of zwaaien. Je tilt je been dan op aan de binnenste spieren zeg maar. Etc er zijn er zoveel.... Nooit aerobics gedaan ofzo? Succes!
Iemand dan ook tips om lovehandles en een buikje weg te krijgen? Lijk wel 7 maanden zwanger onderhand!
Deze (engelse) site is wel aardig voor het vinden van oefeningen: Exercise Finder, health - divine.ca - Page 3
Bestel een hipNthigh! voor je benen doet het wonderen en je kan het lekker thuis doen en op YouTube de filmpjes vinden!
Ik heb jaren geleden pilates videos thuis gedaan. Een voor strakke buikspieren, een voor de benen (side leg series). Weet niet of die nog bestaan, maar het werkte echt heel erg goed. Kost dagelijks wel wat tijd, maar binnen 2 weken zie/voel je al resultaat. Superstrak en ipv dikker, worden de spieren langer en slanker.