Ik heb een vraagje over tarwekiemolie. Vandaag zit ik op 11 dpo en heb mooie oplopende testen! 😄 helemaal happy maar ook angstig tegelijk. Ik vraag mezelf af wat ik nu met de tarwekiemolie moet doen? Deze door blijven slikken of stoppen? En als ik door ga tot wanneer dan? Alvast bedankt voor de reacties!
Ik slik het zelf voor het eerst deze maand. Geen ervaring met zwanger zijn en slikken. Wel heb ik gelezen dat je het potje gewoon op kunt maken. Gefeliciteerd en fijne zwangerschap!
Als het goed is.. Weet het niet 100% zeker staat er op het potje niet gebruiken tijdens de zwangerschap.. Ik zou stoppen en over gaan op de zwangerschapsvitamines!
Ik slik de tarwekiemolie van De Tuinen en er staat inderdaad op het potje dat je geen voedingssupplementen moet nemen tijdens je zwangerschap (of in overleg met een arts). Ik twijfel of dat ik door moet gaan omdat ik niet zeker weet of de hele innesteling al voorbij is en mijn NOD vrijdag pas is. Maar ik denk dat ik vanaf vandaag de tarwekiemolie dan niet meer slik. De mama vitaminen slik ik daarnaast sowieso ook
Ik heb de tarwekiemolie van Kruidvat en daar staat niks op over niet gebruiken tijdens zwangerschap.... zit nu op 5 weken + 3 dagen en slik het nog wel, was van plan potje leeg te maken...
Ik slik de tarwekiemolie van de kruidvat en daar staat inderdaad niks op dat je het niet mag gebruiken tijdens de zwangerschap. Ik had het gegoogled en kwam toen op deze site; Waarom Tarwekiemolie Je Vruchtbaarheid Verhoogt + Tips Daar staat dus dit; Tarwekiemolie tijdens de zwangerschap Als blijkt dat je zwanger bent, dan kan je de tarwekiemolie gewoon door blijven slikken. Dit middel bevordert niet alleen de vruchtbaarheid, maar zorgt er ook voor dat je voldoende vitamines binnenkrijgt en dus energie hebt. Er wordt meer zuurstof naar je hersenen aangevoerd en je bent dan beter bestand tegen ziektes. Je afweersysteem gaat dus omhoog en je ervaart dan een prettige zwangerschap.
Teunisbloemolie mag je niet tijdens de zwangerschap. tarwekiemolie juist wel, er zijn studies naar gedaan dat het juist een miskraam kan helpen voorkomen en bevorderlijk is voor de innesteling. Is gewoon een vitamine E bom en mag je meer door blijven gaan.