Ik heb net Jelina in bad gestopt, en nu zag ik met afdrogen haar oor. Hij is helemaal dik en blauw. Zie foto in album. Moet ik dit even aan de dokter gaan laten zien, of hoeft dat niet. Hoe ze er aan komt geen idee, en ze heeft er ook geen last van.(mag er gewoon aan komen) Gr Vera
peoh, ik heb geen idee... heb de foto effe bekeken...is wel erg dik en blauw jah.... misschien even advies vragen bij de huisartsenpost?!
Ik herken hem van mijn dochter toen ze verplicht op bed lag. Bij haar was het een doorligplek dus maar neem aan dat dat het niet kan zijn bij Jelina.
Oma kwam net met de waarschijnlijke oorzaak. Jelina heeft gisteren een Ratel van sinterklaas in haar schoen gekregen, misschien heeft ze zichzelf hiermee voor haar oor geslagen.
Nou het ziet eruit als een flinke blauwe plek. Waarschijnlijk heeft ze zichzelf idd geslagen in haar enthousiasme met die ratel.
Mijn dochtertje heeft ook een keer zo'n oor gehad en ook nog een diepe snee erin. Ze was toen met haar oortje op de tafelrand gevallen. De snee was van haar brillenpootje die zat er ook nog tussen. Echt heel zielig, maar mijn dochter heeft toen hard gehuild en oren bloeden helaas hard en lang. Ik denk ook dat ze er hard tegenaan geslagen heeft, dat ze niet gehuild heeft is een taaie hoor.