zooooooo trots op mijn zoon

Discussion in 'Baby en dreumes' started by loesje, Nov 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loesje

loesje Bekend lid

Mar 1, 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    Ik ben echt zo trots op mijn zoon, hij slaapt al vanaf zaterdag in het grote bed en dat terwijl hij nog maar 19 maanden is. Het gaat echt super goed, hij wijst naar het ledikant en zegt "die baby" :D

groetjes Marloes

2. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Wat schattig :D, en wat goed dat hij in zijn grote bed slaapt

3. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    hihi wat leuk,ik weet dat nog van mijn oudste ! Hele knul is het dan al he!?

4. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Die mannekes lijken dan ineens zo groot heh..
    Zeker als je straks de kleine erbij hebt dan kijk je opeens heel anders tegen jou kleine man aan...die is dan ineens niet meer kleine man maar grote broer.
    Had ik hier nog hoor met mn jongste zoon. Die is al wel 9 maar was de jongste. Zo noemde ik hem ook altijd..."mn jongste"
    Na Wendy dr geboorte wilde ik iets typen hier over hem en wilde dus ook "mn jongste" schrijven...en toen had ik in eene zoiets van...hej...dat klopt niet meer! En jeetje wat zijn die heren hier groot tegenover dat kleine hoopje in die wieg...
    Ben nu ook maar gestopt met zoonTJE of zoonTJES... Grote mannen worden het (bijna 10 en 11) :confused:

...moet ik ineens weer denken aan de ochtend dat mn oudste mn 2e voor het eerst op schoot kreeg. Die 2 schelen kwa leeftijd ongeveer evenveel als die van jou zullen schelen... Wat scheelde dat al veel zeg... *pinkt traantje weg*

5. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    geweldig he? Wat kun je dan toch trots zijn op je kids he?
    Geef hem maar een lekkere knuffel! (maar dat heb je vast al wel gedaan) :D

6. loesje

loesje Bekend lid

Mar 1, 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    Thanks voor de reacties, idd wat gaat de tijd snel, het is al zo'n grote jongen met echt een eigen willetje die met al heel veel woordjes duidelijk weet te maken *zucht* wat kan je er toch van genieten........

7. veertje

veertje Fanatiek lid

Goed man! echt geweldig.
    Stijn (bijna 23 maanden) gaat deze maand naar een groot bed, we hebben hem gisteren gekocht en hij vind het geweldig maar eerst moet ik even zijn kamertje afverven en dan kan hij er in.
    Hoop dat het net zo goed gaat als bij jou kleintje.

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Jeeh wat leuk! Ik kan me niet voorstellen dat Nathan over 6 maanden in zo'n groot bed ligt. Maar het gaat zooo hard.

Share This Page