veel vocht

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door maloeke, 9 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    hallo allemaal!!!Ik word op dit moment niet goed van me lichaam!!Heb telkens het gevoel dat ik ongi word omdat de afscheiding nu mega dun in en er zo telkens uit loopt!!kan dit een teken zijn dat ik snel weer ongi word?? :( pfff voel het gewoon telkens bahh!!!!leve de inlegkruisjes!! ;)

liefs maloeke

2. butterfly1983

butterfly1983 Actief lid

29 mrt 2006
    359
    0
    0
    Hey Maloeke,

Wat ik weet over veel afscheiding is; dat er volgens mij een eisprong nadert. Maar dat vind ik raar omdat je op dag 25 zit.
    Ook heb ik wel eens gelezen dat het een teken van zwangerschap is.
    Nou wie weet..... :D
    Heel spannend meiss...
    Veel succes

Liefs Daan

3. bengel

bengel Niet meer actief

hoe lang ben je van de pil af? ik had dit nml ook ronde 1, leek wel of ik continu aan het plassen was..dacht ik net na het plassen dat ik weer moest, maar t liep er gewoon uit..

gr bengel

4. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    hey bengel!ik ben in april gestopt en heb toen na 29 dagen weer mijn ongi gehad!zou idd nog best ontpillen kunnen zijn maar ging er eigenlijk vanuit dat omdat ik het weer normaal werd ik dat niet meer hoefde!het is idd net de hele tijd of ik moet plassen maar als ik op de wc zit dan hoef ik niet!voelt echt vies aan(helemaal met dit weer)

liefs Maloeke

5. Kellytjeuh

31 mei 2006
    23
    0
    0
    Student
    Belgie
    Hallo

Ik heb net hetzelfde aan de hand als jij, ik heb dat nooit gehad, ofja toch niet dat het er gewoon zo uitloopt.. echt raar en vrij irritant... ik dacht ook eerst dat ik zwanger zou zijn, heb getest maar deze was negatief!! Ben nog steeds niet ongesteld, dus afwachten tot morgen, ga ik opnieuw testen..

Ik leef met je mee

Kus

6. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    hey kellytjeuh!!ik ga voor je duimen meid dat je zometeen toch positief test!!ik heb het gevoel dat ik ongi moet worden maar zolang er nog niks is hebben we hoop!!!

liefs maloeke

7. Kellytjeuh

31 mei 2006
    23
    0
    0
    Student
    Belgie
    Hey Maloeke,

Ik heb deze morgen getest en het was negatief. Ik ben ook ongesteld geworden...Ik voel me nu wel beter, ik wist dat ik niet zwanger was maar was ongerust dat mijn maandstonden zo lang weg bleven. MJa nu zijn ze terug :evil: Een weekje volhouden... MIjn cyclus lijkt gewoon elke maand langer en langer te worden :( das vrij vervelend, want dan denk ik veel te vaak dat ik zwanger kan zijn.. very STRESSY :(

Mja, hoe zit het bij jou?

ZOentjeuhhh

8. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    hey kellytjeuh ik heb je een bp gestuurd!!

liefs

9. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Hai hai,

Tja, eerlijk gezegd heb ik dat wel vaker, afgelopen keer ook weer, maar niet zwanger. Ik hoop voor je dat jij meer geluk hebt, maar hou er rekening mee dat het geen teken hoeft te zijn.

Succes!
    Anouk.

Deel Deze Pagina