wat zal ik doen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door French, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    he meiden ik wil ff jullie mening...
    ik ben dus alweer 'n tijd overtijd.
    de 1e cyclus 37...de 2e cyclus 33 en nou....?
    zal ik naar de ha gaan of zal ik nog maar wachten?
    m'n moeder zegt ook dat m'n lichaam van slag is van die pil maar....ik weet het niet!
    wat zouden jullie doen?

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Je moeder heeft helemaal gelijk hoor, niets raars aan je cyclus na de pil!!! Ik zou het nog 1 maand kijken. Maar goed, als je er radeloos van wordt dan zou ik nu gewoon naar de huisarts gaan. Daar zijn ze toch voor? En als je er zo onzeker van wordt kan dat weer invloed hebben op het zwanger worden.

3. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    he me2 bedankt voor je antwoord!
    ik ben (gelukkig) niet radeloos :)
    want anders zou ik allang bij de ha zitten maar ik baal er gewoon van dat ''we'' niet verder kunnen!
    je leest zoveel op het forum....de 1 is in 1 keer zwanger....de andere heeft 'n regelmatige cyclus en ik (en nog meer) moeten om het zo te zeggen ''ontpillen''!
    pfffff....ff m'n ei kwijt hoor :)
    ik wacht het gewoon nog ff af en we gaan gewoon ''gezellg'' door :)

4. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Ik denk dat je het beste kunt doen wat je eigen gevoel zegt.

Bij mij duurde het ook heel erg lang voordat mijn menstruatie weer op gang kwam na het stoppen met de pil. Ik durfde eigenlijk niet goed na de huisarts, ben ook niet gegaan. Misschien wordt je cyclus dan weer opgang gebracht dmv hormonen en je lichaam moet het toch zelf doen.

En uieindelijk ben ik toch ongesteld geworden en bij iedere volgende menstruatie kom ik een beetje dichter bij de normale cyclus lengte van ongeveer 30 dagen.

suc6 ermee!

Liefs meliske

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hai Albertine,

Het zegt eigenlijk de eerste tijd na de pil allemaal niet zoveel. Ik ben na 16 jaar pil vanaf dag 1 gewoon weer keurig regelmatig. Er wordt op de juiste momenten "gezellig"gedaan. De ovulatietesten zijn positief op de dag(en) dat dat zou moeten en nog steeds niets.....
    Het moet dus gewoon een lucky shot zijn....

6. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    allemaal wijze antwoorden maar je word toch (stiekem) afentoe 'n beetje onzeker en dan haal ik weer gekke dingen in m'n hoofd maar ik ben niet de eenigste dus het zal wel goed komen! ;)

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Je bent zeker niet de enigste. Ik denk nu steeds dat m'n man waarsschijnlijk wel onvruchtbaar zal zijn en dat ik niet zwanger kan worden omdat ik heel lang een hekel heb gehad aan kinderen....
    MOge we hopen dat het snel raak is.....

8. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    nou 'n paar dagen geleden deze topic geopend want ik werd toch 'n beetje onzeker en wat denken jullie?.....vandaag ongi geworden!!!
    we mogen verder met een nieuwe ronde!!!! :)

9. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Hoi Albertina,
    Als je zo onregelmatig blijft zou je toch eens ovulatietesten kunnen proberen.
    Ik heb dit ook gedaan en bij werkte de testen goed.

Succes meid.

Silly

10. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    of je kan gaan temperaturen meid, kan iig meer duidlijkheid geven wanneer je ei geweest is en wanneer je weer ongi wordt, of niet natuurlijk!
    het gaf mij iig meer rust

11. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    temperaturen zal dan denk ik eerlijk gezegd wel iets beter en goedkoper zijn om te weten wanneer de eisprong er ongeveer is, ovulatietesten zijn leuk als je een regelmatige cyclus hebt, maar ontzettend duur als je een (lange) onregelmatige cyclus hebt, je weet tenslotten dan totaal niet hoelang het dit keer gaat duren....

temperaturen (voor je opstaat 's morgens) geeft achteraf wel een wat duidelijker beeld van wanneer de eisprong is...

succes in ieder geval en hopen maar dat het dit keer niet oz lang duurt...

:D

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    IS waar Smoekie, ik heb een regelmatige cuclus dus die ovulatie testen werken prima...ze kunnen alleen helaas niet veroorzaken dat je daadwerkelijk zwanger wordt :)

13. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    hoe kan ik dan het beste temperaturen?
    want vaginaal vind ik 'n beetje lastig als ik nog ongi ben....of kan ik daar mee beginnen als de ongi voorbij is?
    of gewoon onder de tong?

14. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik ben nog niet zover dat ik nu al wil gaan beginnen met ovulatietesten, maar heb er hier nu al zoveel over gelezen dat het in ieder geval wel een handje kan helpen te bepalen wanneer je in je vruchtbare dagen zit...

wij zijn nu met de 4e ronde bezig, even zaterdag nog afwachten anders gaan we gewoon ronde 5 in... ;)

ikzelf heb een heel mooie regelmatige cyclus ook en voel ook mijn eisprong aankomen, dat plus dat ik dan merk dat mijn slijm verandert is het voor mij niet noodzakelijk (ook later niet) om met ovulatietesten te beginnen, maar wat temperaturen voor diegene die een heel (lange) onregelmatige cyclus hebben is het een mooie manier om te ontdekken (of) en wanneer de eisprong is.... ;)

15. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    temperaturen is het beste als je dat 's morgens doet voor je opstaat (omdat anders je lichaamstemp weer verandert) en dan heb beste in de bibs...dus niet vaginaal.....ik weet niet of dat ook een manier is om te tempen maar als ik ziek was kreeg ik em gewoon tussen de billen, en van wat ik lees hier zijn die oordingen weer zo dat je er weer wat bij moet tellen, en duurt onder de tong heel erg lang en of die zo betrouwbaar is dat weet ik niet...

dus tempen?? voor je opstaat tussen de billen... :D

16. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    nou dat zal ik dan eens proberen ;)

17. Rossi

Rossi Actief lid

6 jun 2006
    188
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Vaginaal is het beste als je onder de oksel doet moet je er 0,5 graden bij rekenen, maar ik hou daar niet zo van dus gewoon in de bips :D

Deel Deze Pagina