Lieve dames, Nog ff en dan is mijn kleine mannetje al weer 1 jaar!! wat gaat het toch snel allemaal!! veelste snel!! ben ook wel een beetje emotioneel er van hahaha Nu vroeg ik me dus af hoe hebben jullie de eerste mijlpaal gevierd?? Ik ga op de dag zelf met ons mannetje naar artis (duimen op mooi weer) en zaterdag 28 maart geven we een feestje bij ons thuis met famillie en vrienden!! ook al zal ie er niet veel van mee krijgen wil ik natuurlijk zijn eerste verjaardag niet laten ontgaan lekkere grote taart van winnie the pooh en heleeeeeeeeboel slingers en balonnen ik heb er zin in
Hier alleen visite gehad...druk druk druk! Vanalles voorbereid, taarten etc En toen was meneer ziek. Het was erg gezellig haha. Mag ik eerlijk zijn? Ik ben juist blij dat mijn mannetje nu wat groter is. Vind ik veel leuker dan die babytijd.
Hier wordt ze alweer 2 en ik vond van 1 tot nu veeel leuker dan van 0 tot 1. 😃 Veel plezier en mijn tip:maak genoeg foto's, dat is er hier bij ingeschoten, zo jammer. Als ze 2 wordt ga ik veeel foto's maken.
Mijn meisje ook al bijna 1, vind het ook zo snel gegaan allemaal. Ook wel leuk dat ze 1 wordt, maar de meeste momenten momenteel jammer dat het allemaal nu voorbij is en ze echt al geen baby'tje meer is
Ja tuuuurlijk mogen we dat! Is toch ook best logisch, meer interactie en je weet gewoon beter wat er aan de hand is als er gehuild wordt. Ik vind het heel erg, maar de 1e 10 weken vond ik het echt bikkelen hoor, heb geen roze wolk gezien. En na een jaar werd het echt geweldig vond ik. En het blijft maar leuker worden, ze is de laatste weken opeens superaanhankelijk, kusjes geven, knuffelen. Mama lief zeggen. Heerlijk gewoon. 💖 Natuurlijk baal ik dat het zo snel gaat, maar die babytijd vond ik echt zwaar hoor, dat mis ik niet. En daar ben ik heel eerlijk in, fijn toch dat mensen misschien herkenning vinden..
Dat mag hoor!! ik denk ook wel dat het veel leuker is als ze wat ouder zijn en meer kunnen doen en praten
wij hebben kaartjes verstuurd met een mooie tekst en een foto van onze zoon en de tijd er bij gezet na zijn middag slaapje.zodat we de morgen voor ons zelf hadden. hadden we mooie weer lekker buiten gezeten, we hadden gezegd tegen iedereen eerste rondje zorgen we voor wat drinken veder moet je zelf maar drinken pakken.vooral genieten.