Even de weg kwijt

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Bagaholic, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bagaholic

Bagaholic Lid

25 nov 2009
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag allemaal,

Ik ben nieuw hier en wilde even mijn verhaal kwijt.
    Al een enige tijd (+/- 2 maand) heb ik last van mijn buik (krampen) wat gepaard gaat met rugpijn, hoofdpijn, misselijkheid, vaak plassen, slecht humeur, moe, obstipatie en prikkelig zijn. Daarnaast eet ik echt ontzettend veel en heb ik trek in allerlei vette dingen.

Vandaag weer bij de dokter geweest en deze zei dat alles goed werkt in m'n buik dus daar hoefde ik me niet zorgen om te maken. Ik heb wel zakjes meegekregen voor de prikkelbare darm waardoor ik makkelijker naar de wc kan.

Toch zit het me niet helemaal lekker,
    ik ben pas nog ongesteld geweest (tenminste, dat denk ik.. het was ook heel hevig de ongesteldheid) en de dokter vroeg er niet naar.

2 maanden terug heb ik al een testje gedaan en deze was negatief,
    in die periode heb ik ook een echo gehad en een foto laten maken van mijn buik.

Waarom zit het me dan toch niet lekker? :(
    Ik zie er tegenop om weer een test te doen en er dan achter te komen dat ik gewoon gek ben omdat ik gewoonweg niet zwanger ben.

Iemand die dit herkent?
    Wat raden jullie mij aan?

Ik hoop dat het een beetje een duidelijk verhaal is,
    maar ik ben blij dat ik het kwijt kan hier en niet meteen mijn omgeving ermee moet opzadelen want dat vind ik een beetje ongepast als het niet zeker is.

2. Firlonnien

Firlonnien Niet meer actief

Hoi Bagaholic,

Nou meid, die syptomen herken ik wel, heb ik ook (erger) sinds ik in augustus met de pil gestopt ben. Tot nu toe wel gewoon iedere keer ongesteld geworden.

Ik zou voor de zekerheid een testje doen. Dan weet je zeker dat het daar niet aan ligt.

En je bent echt niet gek, omdat je twijfelt hoor!

Succes!

3. Bagaholic

Bagaholic Lid

25 nov 2009
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas niet zwanger.. 2 testjes gedaan en zelfs de HA vond het erop lijken :(

4. Firlonnien

Firlonnien Niet meer actief

Wat vervelend meid. Heeft de huisarts een idee wat het dan wel zou kunnen zijn? Succes!

Deel Deze Pagina