Hoi, Mijn zoontje heeft sinds gisteren een ontstoken oog, eerst kwam er veel prut uit en zijn hele oogje zat dicht, maar nu is zijn ooglid en het hele oog er om heen dik. Het ziet er echt heel zielig uit. Ik maak zijn oogje schoon met uitgekookt water. Heeft iemand dit ook gehad? Ohja, hij is overigens weer snipverkouden, ik denk dat het daar ook mee te maken heeft. Het zit hem niet mee, hij heeft ook last van tanden, die maar niet door willen komen . Kan het hier ook aan liggen? Grt bella
Jesse heeft het ook best vaak, ze hebben tegen mij gezegd dat in het eerste jaar ze dit vaak kunnen hebben, gewon een soort verkoudheidje maar dan op z'n oogje. Inderdaag goed schoonhouden en als het te lang duurt kan je altijd de huisarts bellen dan krijg je druppels of een zalfje.
Hier ook een ontstoken oog. Op dezelfde manier schoongemaakt en het was na twee dagen al veel minder. Als het langer dan drie dagen duurt zou ik naar de ha gaan. Er schijnt een oogonsteking te zijn waar ze een zalfje voor nodig hebben om te genezen.
Blijf even proberen met afgekoeld gekookt water. Als het niet over gaat kun je een ooggel krijgen van de huisarts.