Hello dames, Gisteren en eergisteren had ik meteen na een orgasme aardig wat krampen en ontzettend lage rugpijn. Pff lag dubbel en kon me het eerste kwartier niet bewegen, lag dom te puffen en mijn vriend schrikt daar elke keer behoorlijk van :/ Iemand ervaring hiermee? Vind het best eng.. Donderdag gaan we samen testen Groetjes Lin
Dankjewel voor je reactie en wel geruststellend dat ik niet de enige ben haha. Het is erg spannend ja! Nog even geduld hebben
Had ik hier ook een paar dagen voor nod tot een een week of twee er na Hopelijk is het goed nieuws, maar pin je er niet vast
Hahahah Kluun heeft een leuk hoofdstukje aan dit euvel gewijd in zijn boek : Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Echt een aanrader.
Ik had het ook, pijn tot spugen aan toe, toen toch maar naar de huisarts geweest en ik was toen 6 weken zwanger. Prachtige dochter, Maar toen had ik ook zo iets we laten de orgasme wel eventjes zitten
gebruik het zelfs als zwangeerschapstest. Effe frummelen en als ik uit bed rol van de pijn, yep zwanger. Val ik in slaap, toch fun gehad
@heleentje80, hahaha grappig om je berichtje te lezen! Heb nog nooit enig pijntje gehad bij een orgasme of daarna dus schrok er best van zo twee keer dat ik een orgasme had. Voor mij voorlopig geen orgasme meer is het me niet waard. Morgen testen. Ik zal de uitslag ff plaatsen hier
Dames bedankt voor de vele reacties.. stelt me gerust dat ik niet de enige ben die dubbel ligt van de pijn hihi Gaan jullie duimen voor me? onze 9de ronde.. dus het mag van ons wel een keertje komen
Nou meis, ik denk dat je dan zwanger bent hoor...Ik heb dat alleen tijdens zwangerschappen namelijk!! Echt hele gemene pijnlijke krampen dat je gewoon dubbel klapt van de pijn!! Spannend!
Zakt die pijn nog af met de dagen of blijft het hetzelfde voor een x aantal weken? Hoe ging dat bij jullie?
zoals ik al zei, gebruik ik het als zwangerschapstest. En is dus al voor NOD, vanaf innesteling zeg maar. Duurt toch een paar weken. Eens mijn lijf aan alles gewend was, was ik er vanaf.