Ik wil graag de teenslippers gaan kopen hier van! Alleen heb ik elke keer last van dikke voeten met het warme weer, en pas dus geen enkele schoen/slipper pfff! Weten jullie waar ze nu in de aanbieding zijn?
ik had ze laatst bij de bristol gehaald voor 15.. geen namaak.. gewoon echt... ze vertelde mij dat ze die gewoon nog de hele zomer binnen krijgen
en de echte kun je in de aanbieding kopen bij: Birkenstock Papillio - Damesschoenen - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl
ik heb ze bij nelson vandaan..(de echte) ze lopen echt heerlijk je moet er even aaan wennen maar als ze ingelopen zijn wil je niet meer anders bij de kruidvat zijn ze 9 van de 10 keer al uit verkocht was vorige keer ook zo maar mmeschien heb je mazzel..
Bij Sneakerz zijn ze het goedkoopste. Ook zonder de korting Heb toevallig afgelopen weekend weer een paar nieuwe gekocht ( had er nog niet genoeg )
Ik vind ze zooooo lelijk hihihi maar zag wel dat ze bij ons hier nog bij de Kruidvat lagen en volgens mij ook nog bij de Schoenenreus maar geen idee of dat ook de echt zijn ..
Bij de nelson zijn ze nu in de aanbieding! En zag van de week dat ze ze ook nog bij de kruidvat en trekpleister hebben staan.
Ja vind ze ook niet echt mooi, maar ze lijken me wel handig voor de vakantie! Ik ga vandaag dus even shoppen Bedankt voor de antwoorden dames
Ik vindt ze ook niet mooi. Maar ik heb ook geen voeten voor in de slippers. ik schaam me enorm voor mijn tenen. haha
ik heb ze van de week ook gekocht. ik krijg me schoenen met dit weer zowat niet meer aan door vocht vasthouden dus ik dacht dan maar een keer goede slippers kopen. ik heb deze gekocht van de week
Ik heb ook de Birkenstock Madrid zoals die zilveren hierboven en heb ze in het zilver en zwart. Lopen heerlijk!! Ga ook nog witte kopen...het is even inlopen maar daarna wil je niks anders meer!
Ik heb die zilveren in het wit en pastel roze En dan die gewone teenslipper in het zwart en zilver. En dan heb ik nog een paar met 2 hele dunne bandjes in het paars en ohhhhh wat lopen die dingen heerlijk
Hoelang duurt dat inlopen dan, heb ze vaniddag gehaald en dacht al dat ik ze toch maar terug ga brengen, heb last van het stukje onder mijn tenen! Hoort dat? Ik heb de zwarte teen slippers(lak)