Ik heb sinds 2 dagen ontzettend gevoelige tepels als er ook maar zachtjes overheen gevreven wordt doet t al pijn, het is echt een ireterend gevoel, ook zie ik dikke aderen die je volgens mij eerder niet zag. Mijn moeder zegt dat dit van het ontpillen is maar ik ben ook moe en duizelig en werd vanmorgen wakker met ontzettende steken en krampen onder in mijn buik. Zou het..........? Gr Noesje
Ik heb dit ook al een paar keer gehad, maar ben niet zwanger...het duurt echt even voor je van het ontpillen af bent hoor...en dan kan je lijf je danig in verwarring brengen...
ik kan het mishebben, maar ik denk toch sterk dat het ontpillen is... Ik ben nu bijna 5 maanden gestopt met de pil en heb er nog last van...vorige maand had ik zoveel 'zwangere' klachten...maar mooi niks...
de steken zouden je eisprong kunnen betekenen of de innesteling. Je zou natuurlijk zwanger kunnen zijn maar ik kan je wel vertellen dat je best 6 maanden tekenen van zwangerschap kan hebben die met het ontpillen te maken hebben (uit eigen ervaring)
Noesje aan je banner te zien is het nog iets te vroeg vrees ik Zal wel ontpillen zijn Veel succes deze ronde
Ik had dat ook de 1ste ronde, erg veel pijn in mijn borsten, vlagen van misselijkheid noem maar op... Enne ikke denken dat ik zwanger was...maar helaas bij mij was dat niet het geval.... Toen ik in de 4e ronde dezelfde klachten had dacht ik nah zal toch niet zwanger zijn, maar bleek dat dus wel te zijn.... Maar goed het kan dus 2 kanten op gaan dat is helaas het minpuntje van zwanger worden (vind ik zelf). Je lichaam kan je zo voor de gek houden... Maar ik hoop voor je dat het raak is... Liefs Silla
Ik denk inderdaad dat het nog te vroeg is voor zwangerschapsklachten, meid. Als je nog 12 dagen te gaan hebt tot het testen, dan is een eventueel bevrucht eitje nog niet ingenesteld in je baarmoeder en kan dus ook nog niet voor zwangerschapsklachten zorgen. Vermoedelijk ben je dus echt aan het ontpillen. Hopelijk ben je toch snel zwanger meid! Liefs, Anouk.
Ik snap er helemaal niks meer van. Ik werk al meer dan een jaar in de horeca, nooit geen moeie voeten en benen gehad en ben op een jaar tijd 10 kilo afgevallen. Gisteren kreeg ik om 3 uur al moeie voeten en toen ik s'avonds thuiskwam moeie benen. Ook had ik het idee dat mijn werkkleding strakker zat, ga ik op de weegschaal staan ben ik 4 kilo bijgekomen !!!! Mijn tepels doen ook nog steeds ontzettend pijn. Wat is dit toch allemaal??
Na het stoppen van de pil had ik gevoelige & pijnlijke tepels. Dit had ik na mijn eiersprong tot vlak voor mijn menstruatie. Moet zeggen dat mijn tepels vanaf het stoppen van de pil gevoeliger zijn gebleven, ook na mijn menstruatie. Groetjes, Butterfly
ik had de eerste na ronde na het stoppen met de pil ook na mijn ei gevoelige/pijnlijke borsten en was behoorlijk misselijk, ik was wel zwanger, dit is mis gegaan en de ronde daarna had ik geen last van mijn borsten. het kan dus goed zijn dat je wel zwanger bent hoor, ontpillen kan deze klachten idd ook geven maar in de eerste ronde zwanger worden is ook geen uitzondering hoor! succes meid, ik hoop voor je dat je lichaam je niet voor niets dit laat voelen
Ik ga er maar vanuit dat mijn lichaam een spelletje aan t spelen is met me, dan kan het geen te grote teleurstelling zijn straks.
Hallo, Ik heb dus ook al een paar dagen een zeurend gevoel in mijn buik (nooit gehad) 2 maanden gestopt met de pil. Verder zijn mijn borsten erg gegroeid en doen ze zeer bij elke aanraking. Gisteren toen ik een beetje in mijn tepel kneep kwam er een beetje vocht uit. Gisteren waren er 4 mensen die iets zeiden over de ovang van mijn borsten. Ik moet nog wachten op testen, waarom duurt dit nog zo lang?