Hallo meiden, Ik zit met een probleempje waar ik jullie hulp bij nodig heb. Ik vertrek 20 juli naar het caribisch gebied en heb daarvoor reisvaccinaties nodig. Die vaccinaties moet ik 13 juli halen, terwijl 14 juli mijn nod is. Nu wil ik eigenlijk eerst testen voordat ik de prikken haal....... Reageert een test eigenlijk wel voor je nod? En zo ja, welke test is volgens jullie ervaring de gevoeligste en zou dus al zo vroeg op een zwangerschap kunnen reageren? Als ik namelijk zwanger blijk te zijn, haal ik die prikken niet!!! Dan blijf ik wel loungen bij het hotel en haal ik geen gekke dingen uit. Misschien maak ik me voor niks zorgen, maar ik hoop toch dat jullie me kunnen helpen!
Ik heb de dag voor ik ongesteld moest worden een test gedaan (2 eigenlijk) en die waren beide positief. Het waren 2 verschillende franse tests, omdat ik daar op dat moment was. Ik zou het dus gewoon proberen. Is het positief dan weet je het, is het negatief kan het later alsnog zo zijn en test je het op een later moment. Succes en een goede reis gewenst!