Dik slijm

Discussie in 'De bevalling' gestart door Egeltje85, 28 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Egeltje85

Egeltje85 Actief lid

8 jan 2011
    233
    0
    0
    Onderwijs
    Noord-Brabant
    Heb net een hele klodder dik slijm verloren. Het was normaal wit/gelig van kleur. Kan dit de slijmprop zijn geweest? Ik ben vandaag 40+6 weken zwanger.

2. Krissie84

Krissie84 Actief lid

30 dec 2010
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde net hetzelfde gaan posten! Heb gisteren inwendig onderzoek gehad, kan het daardoor komen?

3. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Dat kan inderdaad, al zegt het niet altijd iets hoor. Soms is het een teken dat de bevalling is begonnen (was bij mij wel, ik verloor 'm in delen en met een beetje bloed), maar soms gebeurt er niks en maakt je lichaam weer een nieuwe slijmprop.

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Dat kan inderdaad. Maar het hoeft niet zoveel te zeggen over de naderende bevalling helaas ;)

5. Porsche

Porsche Niet meer actief

zo is bij mij mijn 1e bevalling wel begonnen ik was ook 40+6

als het zover is toi toi toi

6. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik verloor hem met 30w2d, en aangezien ik al 2 dagen rugpijn had gingen bij mij alarmbellen rinkelen. Nog 2 dagen kunnen remmen maar toen werd toch echt mijn dochter geboren.

7. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    bij zwangerschapsgym vertelde de docente dat de slijmprop niet meer aangroeit (ik dacht ook dat ie gewoon weer kon aangroeien) en dat de bevalling in aantocht is... maar het kan dan nog ongeveer maximaal een week duren! (waar je dus niks aan hebt met deze termijn;))

8. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ben m vanmorgen ook verloren en meteen veel buikpijn....
    Nog geen weeen, hopelijk komen die nog en hoef ik geen weken meer te wachten! Ben zo nieuwschierig naar mn mopke!

9. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Wat zijn die dingen trouwens ranzig! ging bijna over mn nek dat dat uit mijn *** kwam!

10. Blije Door

Blije Door Actief lid

10 apr 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam
    haha ja er zijn echt veel vieze dingen die met zwangerschap te maken hebben. ;)

Deel Deze Pagina