lachwekkend ofnie??

Discussie in 'De bevalling' gestart door ch11, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Een vriendin van mij loopt overtijd, maar hebben jullie dit al eens gehoord?

Ze durft ( en heb het haar afgeraden ) geen wonderolie te nemen!!

Nu heeft ze 2 theelepels olijfolie op gedronken..

Hahahaha, ik kom niet meer bij.. Maar sorry, dt gaat niet werken toch??:p

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Het lijkt me vooral heel vies om 2 eetlepels olijfolie te 'drinken'. Getsie zeg! En nee sorry, ik geloof niet dat dit gaat werken inderdaad. Maar vooruit als het voor haar goed voelt, het kan vast geen kwaad, al hoop ik dat ze niet van aan de diaree raakt!

Wonderolie heb ik nog nooit van gehoord.

Ik ben ervan overtuigd dat een kindje komt wanneer het kindje daar klaar voor is en met al die gekke dingen die je kan doen om het eerder op te wekken, benadeel je naar mijn mening enkel je kindje mee.

Liefs Hanneke.

3. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    ja precies, zo denk ik er ook over..
    Ik ben het ook wel zat, maar ga ging rare dingen doen.. om me kindje eerder te laten komen. Hij zal wel komen als die er helemaal rijp voor is!

Ja ze heeft er gelijk een glas drinken achter aan gedronken, ik snapte er niks van maar ja! Ik kon er alleen maar om lachen..

Liefs.

4. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    haha tja wie weet ik geloof er niet zo in MAAR toeval of niet ik ken 3 meiden die een frikandelspeciaal hebben gehad en daarna begonnen de weeën

5. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    haha, geweldig!
    Heb laatst nog 2 frikandellen speciaal gehad .. ik merkte niets haha!

6. Jute

Jute Fanatiek lid

20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Ik denk dat ze alleen maar aan de race gaat.:D

7. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    stuur mn man meteen langs de friettent!

8. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik weet niet precies waar wonderolie uit bestaat , maar tis beide olie en volgens mij is de achterliggende gedachte dat je darmen zo van slag raken dat je baarmoeder mee gaat doen? Dus vlgs mij kan het best effect hebben, hihi! maar net zoveel als bij de wonderolie waarschijnlijk!

9. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    behalve dat ze er goed van zal kunnen poepen, zal het weinig doen
    maar dat kan aan het eind van de zwangerschap soms ook al een bevalling op zich zijn :D:D:D:D:D

10. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    ojee ik zie gelijk een beeld voor me wat ik gelijk weer wil vergeten hahaha:)

stel....ze heeft de olijfolie gedronken en de weeen beginnen doordat haar darmen van slag raken!!dan komt het moment dat ze moet persen terwijl de vet aan de diaree is van de olijf olie...dat wordt een bevalling om never nooit meer te vergeten...voor niemand niet die erbij is!!!:$:D
    hihihihihihi

11. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Zooooo wat zet jij je vriendin te kakken.

12. Zonnetje23

30 mei 2011
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat dit typisch zo'n verhaal is 'een kennis/vriendin van mij' maar ondertussen gaat het over drzelf :D

13. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tja.... en bijkomstigheid daarvan is dat niet alleen de zwangere aan de "race hoeft te gaan".... ;) maar de baby ook..... ;)

Vraag me eigenlijk af hoever ze "over tijd is".....

ik kreeg van nichtje al 1 dag na de uitgerekende datum een berichtje dat de kleine maar niet wilde komen.... ;)
    sommigen pinnen zich wel erg aan die dag vast....;)

14. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wat ik me later eigenlijk bedacht, maar zie dat er ook al na is gevraagd, hoezo is ze eigenlijk 'over tijd'?

In Nederland (en wss in genoeg andere landen) kan je niet eens over tijd lopen. Je bevalt gewoon op tijd als je tussen de 37 en de 42 weken bevalt en ze laten je bijna nergens, tenzij het veilig is voor moeder en kind en de ouders het willen, tot over de 42 weken lopen.

Maar vooruit daar ging het niet over :p! Mijn antwoord over de olie had ik al gegeven :).

15. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Mijn vriendin is vandaag 41 weken en 2 dagen.

Nou ik zelf ga geen lepeltjes met olie drinken of zo iets dergelijks.. Als het over mezelf ging dan had ik wel gewoon gemeld dat ik graag olijfolie wou drinken hoor! ;)

Ze heeft gister 1 keer flink op de wc gezeten en ze heeft nu last van harde buiken steeds.
    't zou verder vast geen resultaat geven!

& t was verder ook niet iets om discussies of weet ik veel over te krijgen..
    t was een vraag; & daar verder bedoelde er verder niks mee.. ;)

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Maar dat is precies het gevaar als je op zo'n manier de bevalling op wil wekken. Doordat je darmen van slag zijn kan je baarmoeder erop reageren en de bevalling in zetten.. Terwijl het zou moeten zijn dat het kindje de bevalling laat beginnen.. En doordat dat niet het geval is kan het kindje van stress in het vruchtwater poepen..

17. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Ja, toch geen de vk wel eens aan wonderolie te nemen.. waarom ze dat dan doen heh??
    Achja, ze heeft verder nergens last van gekregen.. had der net via de mail en t is allemaal weer het oude..
    Ik had der advies gegeven om morgen bij de vk maar te vragen als ze haar willen strippen, zulke dingen hebben toch geen zin.. ze heeft 1 keer op de plee gezeten en nu heeft ze nergens last meer van.. Maar ja!

18. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    :D Trouwens me vriendin zat er gewoon bij hoor toen ik dit topic opende.. ze wou dat ik even ging vragen als dat ook kon gaan werken.. en ze was benieuwd mensen met ervaring; wonderolie..:D

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nou dat dacht ik dus ook!
    Ik vind het helemaal niet lachwekkend eerlijk gezegd.
    Als zij het zat is en ze wil het graag en zij gelooft erin so be it.
    Vind je echt een slechte vriendin dat je haar hier op het forum een beetje gaat lopen uitlachen...

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Die VK zou niet eens aan het werk mogen als ze dit adviseert.. Klinkt allemaal leuk dat het zou kunnen werken, maar je kindje kan er vreselijk ziek van worden..

Deel Deze Pagina