Sinds gister de griep te pakken, keelpijn bij slikken,spierpijnen, geen eetlust.vanmorgen werd ik wakker en voelde mijn kies.die ik daarvoor nooit enige pijn heb opgemerkt. Bij wrikken doet het ook zeer. Kan het zijn dat door griep je ineens kiespijn kan krijgen? (Ik heb geen volle holtes) iemand ervaring?
Mijn man heeft dat regelmatig, de pijn komt dan uit de klier achter/onder zijn oor en dan lijkt het alsof het kiespijn is. Dat zou het dus m.i. heel goed kunnen zijn.
Volgens mij eerder een flinke verkoudheid.. Ik had van de winter ook een verkoudheid en ging echt stuk van de kiespijn, mee dat de verkoudheid weg was, was de kiespijn ook weg.. Waarom met griep ga je echt niet achter de pc zitten..
Ik ben niet verkouden ( altans zit niet vol) . Het is de laatste kies bij de onderkaak. Snachts word ik er soms heel even wakker van. Om vervolgens weer door te slapen. Overdag voel ik niks. Bij stokeren wel gigantisch veel bloed dus wellicht ontstoken tandvlees.maar daar heb ik igg normaal nooit zo last van