Hallo allemaal, Ik zou heel erg graag gerustgesteld willen worden... Maar als er helaas andere ervaringen zijn dit ook graag weten... donderdag had ik mooie positieve testen in mijn handen, clearblue 1-2 weken zwanger en een kv2v5 gedaan. Ik ben helemaal in de wolken! Vandaag wat bruin bloed in m'n onderbroek gevonden.. na het plassen en afvegen niks. dus ben ik natuurlijk meteen in paniek. Test gedaan en die zag er als volgt uit: bovenste van donderdag, onderste van vandaag.. 10 en 12 dpo. Ziet het er nog goed uit? Was t een innestelingsbloeding of gaat dit de verkeerde kant op? (Beide foto's na 5 min genomen, zijn wel even donker opgedroogd?)
Als het bij bruin en een klein beetje blijft gaat het waarschijnlijk de goede kant op, helaas zul je voor nu geduld moeten hebben. Weet dat het heel vervelend is, ik had met 14 dpo ook bruin verlies en op 15 dpo zelfs stolsels, maar testen bleven oplopen. Advies ziekenhuis was dan ook over een week opnieuw testen. Dan weet je of het goed gaat.
Ja het is tot nu toe een klein beetje en alleen in m'n onderbroek gehad, niet bij afvegen dus hopelijk blijft dat zo.. ik was tot deze avond erg zeker over m'n lichaam dat die dit nog eens kon doen maar die moed zakte na het bruinverlies ineens erg in m'n schoenen. Bedankt voor je berichtje hopelijk is alles nog goed
je zou een inlegkruisje kunnen indoen en een foto maken ervan wat je verliest. Ziekenhuis vond het prettig om te zien hoeveel ik verloor. Want, als jij zegt veel, vind dat misschien iemand anders weinig of super veel
Bruin bloed is oud opgedroogd bloed. Dit is dus restant bloed vd innesteling geweest. Je testen zien er mooi uit, goed opgelopen, dus ik zie geen reden te denken dat dit fout gaat! Gefeliciteerd!!
Bedankt voor je reactie! Ik heb zojuist nog een vraag over m'n testen in vage testen topic gezet omdat ze dus wel opgedroogd hetzelfde zijn. Is dat vaker zo?
Om de twee dagen verdubbeld het hcg omgeveer. In het begin zit er nog weinig verschil in. Als je er 2 of 3 dagen tussen laat zitten zou je meer verschil moeten zien. Bij de een loopt het nu eenmaal sneller op dan bij de ander. Nog even geduld hebben. Bij je andere testen had je oploop dus denk dat bet gewoon goed zit
Jaa ik heb het over dezelfde testen, had van beide in afleestijd een foto gemaakt en daar zie je mooie oploop, maar nadat beide testen opgedroogd zijn zijn ze hetzelfde. Zit een dag tussen de testen dus vroeg het me af. Was daar ook niet meteen in paniek over gelukkig maar vroeg me af of het wel normaal was na afleestijd