Hallo meiden, Ik ben op zoek naar een boek waar je van alles in kan schrijven over je zwangerschap. Weten jullie een leuke?
Die heb ik ook. Erg leuk. Elke week nieuwe vragen en dingen die je kan invullen. Ook een paar leuke weetjes en updates over de groei van je kindje. Erg leuk!
en ook ik had die! het is een hele leuke serie, je hebt het 9 maanden dagboek, kraambezoek, eerste jaar en opvolgboek er zijn heel veel leuke van!
bol.com | Zwangerzapnotities / Druk Heruitgave, Mariƫl Croon | Nederlandse boeken... vorige zwangerschap en deze allebei het boekje van Marielle Croon je kan er pas dag iets opschrijven van 5/6 regels, en ruimte voor foto's en info over de zwangerschap veel dagboeken hebben alleen de mogelijkheid om 1 klein verhaaltje per week te schrijven en deze dus per dag, ideaal vind ik
Als je niet heel veel wil schrijven, maar toch een aantal leuke dingen is het zwangerschapsboek van anne geddes misschien een leuke.
Het 9 maanden dagboek van Pauline Oud heb ik inderdaad ook al meerdere malen gezien maar leek mij niet zo echt. @Daantje Is evt. een optie alleen jammer dat je er bij bol.com niet in kan kijken.
Ik heb het 9 maanden dagboek van Marianne Amelink. Erg leuk staat veel info in, en veel ruimte om te schrijven, ook kun je foto's erin plakken, en maandelijks kun je je groei bijhouden! bol.com | 9 maanden dagboek, Marianne Amelink | Nederlandse boeken
hier ook pauline oud! helemaal blij mee. vooral omdat je ook andere boekjes hebt voor bijvoorbeeld kraambezoek, het eerste jaar, de eerste 4 jaar enz enz. ik vind het leuk om alles van hetzelfde te hebben.
Ik heb deze: Why's online - home - zwangeragenda gratis en echt leuk. Had er niet veel van verwacht, maar er is veel ruimte om te schrijven (per week).
Mama...? Ik?! van Annet Schaap! Bij eerste zwangerschap was ik begonnen in die van Pauline Oud, vond ik ook leuk, maar net iets te simpel/weinig ruimte. Wel mooi aangekleed natuurlijk. Nu in dit boek aan het schrijven en bevalt me erg goed! Goede mix van leuke illustraties, tekst, en dingen om over na te denken en te schrijven. Aanrader! bol.com | Mama...? Ik?!, Annet Schaap | Nederlandse boeken