hallo allemaal!! ik heb een vraagje; tsjah het is nu al 9 maanden geleden dat ik ben bevallen enheb 2 -3 maanden bv gegeven. toen ik stopte kwam mn menstruatie prima opgang en ook regelmatig. nu ineens niet meer!!!! ik baaal daar ontzettend van. niet dat ik die periode zo leuk vind maar die onzekerheid elke keer. vorige maand was ik een week overtijd nou tesjtes gedaan maar die waren negatief. uiteindelijk toch ongi geworden. deze maand ook weer ver overtijd. nu moet ik zeggen dat we de laatste keer onveilig gesexd hebben dus het zou best zo kunnen zijn maar ja die testjes blijven ook negatief. dus hoe zit dat nou met je mensturatie? alvast bedankt voor de antwoorden
De menstruatie is volgens mij gewoon altijd en bij iedereen anders, toch? Ik ben m'n leven lang nog nooit regelmatig ongesteld geweest
als je de pil slikt lijkt het me dat het wel regelmatig moet gaan.. aangezien je dan een stopweek hebt
@renate: ik slik al heel lang geen pil meer want daar werd ik ziek van. naja ik zie wel hoe het loopt, tot nu toe nog geen menstruatie en volgens de testen ook niet zwanger.