Hoi, Ik ben 18 weken en 4 dagen zwanger maar ik voel eigenlijk niks. Soms als ik stil lig lijkt het of er iets zit maar het is zo licht dat ik denk dat ik het mij inbeeld. Ik maak me zorgen ben ik laat met de baby voelen, ik hoor wel zijn hartje via de doppler die we hebben gekocht. Ik ben trouwens voor de eerste keer zwanger de placenta ligt achter, dus daar ligt het niet aan. Groetjes
Je hoeft je kindje nog niet te voelen. Volgends mij is dit met 24-26weken dat je hem/haar pas elke dag moet voelen. Mijn 1e zwangerschap was het ook laat dat ik onze dochter voelde, bij mijn 2e zwangerschap was het met 15 weken, dit omdat ik ook nog wist hoe het voelde.. Ik zou me niet te veel zorgen maken
de eerste voel de ik echt bij ongeveer 20-21 weken de tweede bij 12 weken omdat ik wist waar ik moest letten (dan weet je het verschil tussen je darmen en de plopjes van de kleine) maak je dus niet druk, het is heel normaal
Ik voelde mijn zoontje bij 19 weken en 2 dagen pas voor het eerst. Het komt vanzelf in de komende weken.
Als dit je eerste zwangerschap is dan zul je de kleine wel later voelen. Toen ik zwanger was van mn 1e voelde ik hem pas bij 23 weken. Vanaf 27 weken moet je hem/haar echt elke dag gaan voelen. Dus geen zorgen meid Het komt wel!
en je hebt rustige baby's en echte 'schravelvodjes' Dat laatste was mijn zoon. Toch voelde ik hem pas een paar dagen voor de 20 weken echo echt voor het eerst. Daarna kwam ie helemaal los en heeft ie me helemaal bont en blauw geschopt van binnen Komt goed dus.
Mijn vk zei dat je bij de eerste hem meestal tussen 20-22 weken voor het eerst gaat voelen en dan hoeft het nog niet elke dag of veel/vaak te zijn...