Gelukkig heb ik het ook niet iedere dag.. Sommige dagen heb ik schijt aan de wereld met hun opmerkingen en loop ik trots over straat, andere dagen wil ik het liefste gewoon in bed blijven liggen. Forum was aangemaakt op een mindere dag (nja week ).. Al met al genieten doe ik zeker van mijn dikkere buik...en van mijn waterijsjes
Heel herkenbaar allemaal... ben nu 30 weken zwanger en intussen al bijna 14 kg aangekomen. Ik heb vanochtend maar besloten dat ik niet meer op de weegschaal ga staan, wordt er alleen maar depri van terwijl ik graag van mijn zwangerschap wil genieten! Kreeg gister nog het compliment dat ik zo mooi slank zwanger ben, waar die 14 kg precies zitten zou ik ook niet weten, maar de buitenwereld valt het dus nog niet echt op, heb mijn lengte gelukkig mee (184) dus het gewicht heeft wel ruimte om zich te verspreiden. Mijn enige angst is dat ik het er nooit weer af krijg, ben nou niet bepaald een persoon met veel zelfdiscipline voor zulke dingen. Hoop dat het mooi weer wordt deze zomer, dan maar lekker veel wandelen met de kleine en hopen dat de kilootjes er dan weer aardig snel af gaan. Ik zal de 20 kilo wel halen denk ik. Overal op internet lees ik dat 12 kg gemiddeld is maar wat ik om me heen hoor zijn er meer die 20 kg aankomen dan 12! Ik ga in ieder geval genieten van de weken die komen gaan, die weegschaal komt later wel weer een keertje in beeld