Hoi meiden, Na een heel drama met maar niet ongesteld worden.. Valse positieve testen ben ik na 111 dagen met de hulp van Provera 12 dagen geleden ongesteld geworden. Gister had ik op dag 11 voor het eerst echt vruchtbaar slijm.. Kon het er als het ware uit mijn vagina trekken zonder dat het brak.. Het was mooi helder en behoorlijk veel. Overduidelijk vruchtbaarslijm als ik het vergelijk met vruchtbaarslijm van andere vrouwen, Uit mijn enthousiasme meteen vriendlief geroepen om te klussen hihi.. Maar vandaag is het ineens weg, Ik natuurlijk in de stress want het is de eerste keer dat ik vruchtbaar slijm verlies. Op dit moment is het waterig en wat lotionachtig.. Vies Iknow Sinds dag 10 gebruik ik ovulatie testen. Nu heb ik nog geen piek gevonden, Nu is mijn vraag of het kwaad kan dat ik nu al geen vruchtbaarslijm meer heb? Heb ik dan misschien vannacht mijn eisprong gehad? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, Liefs xx
Ik heb nooit 'vruchtbaar' slijm gehad maar wel een positieve ovu test. Zou me niet te druk maken als ik jou was. Ovu testen zijn wat dat betreft duidelijker dan je afscheiding!
Dankje wel voor je reactie! Dan test ik nog lekker door.. Maar was zo trots op mn vruchtbare slijm haha, Hoop dat de ovu testen snel zullen knallen
Ik heb dit nog voor je gevonden! Als je cervixslijm plakkerig aanvoelt en transparant is, komt de eisprong eraan. Je bevindt je dan in jouw vruchtbare periode. Het slijm is in deze staat 3 a 4 dagen voor de eisprong en 1 a 2 dagen na de eisprong. Kan zo zijn dat je ovu test over 1 a 2 dagen knalt dan denk ik? Succes!!
Ik heb ruim een week eiwitslijm gehad, en vandaag pas een posi test. Weliswaar een week later dan voorheen, maar goed. Overigens werd het gisteren wel ineens heeeel veel. Zo erg dat het gewoon nat aanvoelde terwijl in zat of liep.
Dankje wel meiden voor de info!! Het verbaasde mij gister dat k het echt als kauwgom uit me trok.. Bah! Maar vandaag geen teken van eiwit slijm dus k ga denk voorlopig nog door met testen Ik heb trouwens sinds guster 39 graden koorts ik hoop dat dat niks uitmaakt voor m'n eitje..