dik wit slijm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kitty, 4 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Dames,

Momenteel in ronde twee en van gisteren weer stilgestaan dat we beter wel dan niet klussen deze dagen... Ik zou zaterdag ofzo mijn vruchtbaarste dag hebben. Vandaag verlies ik dik wit slijm.

Ik heb me er nog nooit mee beziggehouden erop te letten, maar nu vraag ik me toch af wat dit te betekenen heeft. Wel niet echt aangenaam dit in mn broek terug te vinden op de dagen dat ik manlief het best verleid :confused:

Alvast bedankt voor de antwoordjes
    Liefs Kitty

2. nijntje1979

nijntje1979 Actief lid

28 nov 2007
    177
    0
    0
    Noord Brabant
    Als je er draden van kunt trekken zit je in je vruchtbare dagen.

3. Eemsterr

Eemsterr Lid

26 okt 2007
    32
    0
    0
    studente
    Amsterdam
    ik heb ook nooit het idee wat het is maar vndaag heb ik daar ook veel last van ..veel witte afscheining die achter blijft.. en soms voelt het zo nat dan denk je dat het menstruatie is maar dat is niet zo... maar mij tijd is tog al geweest..? iik heb een onregelmatige menstruatie..!?

4. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoi lady's

ik ken dit ook..

Heb er ook iedere maand last van, dik en wit.

Wat dat nou precies inhoud dat weet ik ook niet, dus als iemand het wel weet zou ik daar ook graag antwoord op willen krijgen..

En met dat slijm kan ik geen draadjes trekken.

Liefs Starry

5. meen34

meen34 Actief lid

30 nov 2007
    229
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Al even geleden (nu een week terug) had ik draadjes, maar mijn temperatuur ging pas in het weekend omhoog. Vond ik wel een beetje gek. Herkent iemand dat?

Meen

6. Chantico

Chantico Niet meer actief

Dat vruchtbare slijm is toch juist doorzichtig, zoals eiwit? Ik heb zelf meer wit slijm vlak voor in ongesteld moet worden, en ik las dat het ook een eerste symptoom kon zijn :)

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Vruchtbaar slijm is als eiwit en zo plakkerig dat je er draden van kan trekken...dit is vlak voor je ei. Als je ei is gesprongen veranderd je slijm vrijwel meteen in de dikke witte variant. Dat is van je baarmoeder die "schoongemaakt" wordt.

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    vruchtbaar slijm kan je al een week voor je ei hebben

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Tijdens je zwangerschap kan je wel het een en ander verliezen wat witte vloed betreft. Maar heb ook wel eens veel verloren terwijl ik gewoon ongi werd...zegt niet erg veel dusss :(

10. Chantico

Chantico Niet meer actief

Precies wat ik ook bedoelde!

11. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Ik ben niet zwanger voor zover ik weet en kijk ook niet iedere dag naar de afscheiding.
    Echter had ik afgelopen zondag in 1 keer veel slijm wat ook flink rekbaar was.
    2 dagen later was het echt melkachtig wit en was het niet rekbaar.
    Is dat rekbare slijm maar 1 dag? En als dit de eisprong was is mijn cyclus nog niet in orde.
    Veel succes allemaal maar ik ben bang dat we ons zelf te druk gaan maken met al die verschillende methode die je eventueel de goede richting op wijze, het wil denk ik niks zeggen.

Mijn man en ik klussen eigelijk alleen als we zin hebben.
    Mocht het na een paar maanden met een gewone cyclus niet werken ga ik wel eens naar de divers methode kijken. Denk dat ik me er niet teveen mee moet bezighouden anders worden het toch steeds teleurstellingen.

Veel succes en vooral heel veel plezier met klussen want dat is naar ons idee het belangrijkste,

Veel plezier,
    Krissa

Deel Deze Pagina