Vandaag 17 weekjes zwanger Het lijkt wel of ik van week 16 tot week 17 ineens 2keer zo dik ben geworden... Een groeispreut Heb vandaag ook alleen nog maar 1 beschuitje gehad en 2 kopjes thee, daar kan het dus ook niet aan liggen ... Hebben jullie dat ook gehad? Betekent dat dat ik een grote buik krijg aan het einde van de zwangerschap? Ben dr wel trots op hoor, heel erg zelfs Foto staat in album! (buiken collage)
haha dat idee heb ik ook. ik ben nu 18 weken en de afgelopen twee weken ben je ineens heel goed gaan zien dat ik zwanger ben. ik den nu ook wel eens van dat belooft nog wat (en die opmering heb ik ook al van anderen gehoord), maar ja.....het mag gezien worden toch? ik ben er ook alleen maar blij mee, en mijn ventje ook, die kan nu niet meer van mijn buik afblijven, zo leuk vindt hij het dat hij begint te groeien! geniet ervan!
Wat een mooie buik heb je zeg! Daar mag je zeker trots op zijn. De baby groeit de hele zwangerschap met groeispurten, dat is helemaal niet raar. Je zult ook merken dat als je straks met zwangerschapsverlof gaat (als je werkt tenminste..) de buik de laatste weken ook nog flink groeit. Laat je niet gek maken door hoe groot je buik zou moeten zijn of hoort te zijn. Elke vrouw is anders gebouwd en draagt de buik anders. Geniet ze!
Heel herkenbaar dat het met 16-17 weken op eens heel erg snel gaat. Daarna is het weer wat geleidelijker gegaan. Nu ik met verlof ben groeit het ook nog lekker door! Gelukkig wel! Geniet er lekker van! Ik zal mijn buikje straks echt gaan missen!
Ja, Jopie, je zult heus nog wel wat groeien hoor! Geniet er lekker van, je hebt ook een prachtige buik. Het vervelende is idd wel dat het steeds meer in de weg gaat zitten.
Hier hetzelfde hoor. Tot vorige week helemaal niets. En nu ineens in 1 week een kilo aangekomen en het buikje begint gestaag te groeien. Morgen controle bij de VK. Zal het dan wel horen. Melanie
Heerlijk toch, zo'n groeispurt. Zit er ook heel hard op te wachten, m'n buik is nu (voor het oog) echt nog zo goed als plat. IK WIL EEN ZWANGERE BUIK! Hoop dat bij mij ook een groeispurt gaat beginnen net als bij jou. Heerlijk toch, geniet ervan!
haha nee joh meid! j eben helemaal niet dik! iedereen heeft weer een andere buikje met zoveel weken! geniet ervan, en laat lekker zien die ( dikke ) buik van je
Ik had dat ook rond die periode. Echt ineens begon het te groeien als een gek. Ik meet mezelf elke week en ik was in 2 weken ongeveer 5 cm aangekomen rond mijn navel! Vond dat best wel veel. Maar je hebt echt een mooi buikje hoor! En echt niet te dik ofzo, gewoon een mooi, lief buikje