eind april krijgen wij de 2de en ik twijfel heeel erg over wat voor kinderwagen...!!! mijn dochter is nu 2 jaar en 1 maand maar twijfel nu zo erg een duo of een normale met een kiddyboard ik heb zelf een seat ibiza oud model en ben bang dat de duo niet achterin past en te groot is... wie denkt er met me mee?
Ik zou geen duo aanschaffen hoor. Je kindje loopt nu denk ik al? Over 6 maanden zal dat alleen nog maar meer zijn. Als je echt lang weg gaat, neem ik aan dat je met zn 2en gaat en kan je een paraplu buggy voor haar meenemen en de kleine in de gewone kinderwagen. Als je echt iets wilt, zal ik inderdaad gaan voor een plankje of dat zitje die je er naast kan doen de buggypod ofzo.
He meid, Joey is ruim 2,5 nu en wil alleen nog maar zelf lopen. misschien je oude wagen met een plankje? of je meisje in de buggy en de beeb in een draagdoek?
Lastig dilemma. Tussen onze twee kinderen zit 19 maanden verschil en ik ben blij dat wij uiteindelijk wel voor een duo wagen (Phil & Teds) hebben gekozen. Mijn dochter loopt ook al goed maar echt lange stukken gaat nog niet. Wij wonen midden in de stad en ik doe dus heel veel lopend en ik ben heel blij dat ik mijn oudste ook af en toe in de wagen kan zetten. Zelf zou ze het liefst alleen maar lopen. Maar ja, soms heb je haast of is het wat verder lopen. Ik denk dat als er bij mij, net als bij jou, 2 1/2 jaar tussen zou zitten ik in eerste instantie geen duo wagen gekocht zou hebben, maar dat ik daar wellicht spijt van zou hebben. Het ligt er ook aan of je veel of weinig loopt met de wagen. Overigens is onze duo wagen opgeklapt nauwelijks groter dan een enkele wagen.
Hier zit er ook 19 mnd tussen en ik kon het goed af met buggyboard en ik liep ook veel. Als we echt ver weg gingen (hele dag winkellen, pretpark) dan waren we toch met zn 2en en ging er ook een buggy mee.
Wij hebben een Bugaboo Cameleon, en onlangs hebben we een Kid Sit aangeschaft. Ik ben in februari uitgerekend en ze schelen dan 20 maanden. Een wandeling maken is prima te doen, want mijn dochtertje loopt al en als ik alleen met de kids ben zal ik zeker niet te stad ingaan ofzo. En als we een dagje weggaan nemen we de Bugaboo mee en de buggy die we aangeschaft hebben voor vakantie's. Ik heb ook getwijfeld of we een duowagen moeten aanschaffen, maar ik kreeg advies dat dat niet eens nodig is.
Ik had zo'n staplankje in de winkel uitgeprobeerd. Heel goed, want het liep voor geen meter. Wel zo handig om te kijken van tevoren of zoiets goed lekker loopt bij jouw type kinderwagen. Het plankje werd het dus niet. Dacht wel dat ik de baby dan in de draagdoek zou doen, maar de baby had de eerste maanden een schurfthekel aan de draagdoek, dus toen maar op MP een duowagentje gekocht. Wonderbaarlijk genoeg vouwde dat ding nog compacter op dan de gewone kinderwagen. Ik heb heel veel plezier gehad van die wagen. Natuurlijk liep mijn dochtertje ook wel zelfstandig, maar ik heb ook een hond waarmee we elke dag gaan wandelen en in zo'n peutertempo komen we niet ver. Daarna gewoon weer doorverkocht, uiteindelijk heeft het me maar heel weinig gekost dus.
Ik zou geen duo aanschaffen. Je kindje is nu al 2, dus tegen de tijd dat de volgende er is, zou ik haar laten lopen en/of op zo'n plankje laten staan. Misschien soms in de wagen en de kleinste in een buikdrager? Succes met de keuze!
is zou het ook niet doen! mijn zootnje is pas 20 maadne mara loopt al lang en wil dus NOOIT zitten maar altijd lopen! ik vind het zonde van het geld en heb zn kid sit. en mocht het echt niet lukken waar ik niet vanuit gaat omdat ie nu atlijd loopt.. is zn wagen snel aangeschaft! en vaak als je ver weg gaat gaat je niet alleen dus kan je 2 wagens mee nemen of indd draagzak