3 jarig mannetje in discussie met zijn moeder - VK Magazine Ik zie sprekend zijn vader !!! Wie nog meer?
Hahah ja ik denk ook dat zijn vader zo praat haha Maar indd hell no dat ik in discussie ga met mijn kinderen!!
Nou dan moet hij papa toch iedere dag zo horen praten.. leuke vent.. en als moeder je kind zo tegen je laten praten? En hebben over spanken.. gaat wel wat ver daar
OMG, wat irritant. Zo ga je toch niet in discussie met een kind. Ik had mijn zoontje al lang de mond gesnoerd.
Wat een vervelend kind zeg! Dit hoeft M. echt niet tegen mij te zeggen. Hij had al op de trap gezeten. Ik voer geen discussie met mijn kinderen. En al helemaal niet op de toon waar op dit kind deze disscussie voert. Wel sneu dat het kind klappen krijgt als ze niet luisteren. Dit valt toch wel anders op lossen. Kind heeft het vast niet van een vreemde!
Snap niet dat die moeder de discussie aangaat en zelfs filmt. Zo discussiëren heeft hij zichzelf vast niet aangeleerd..
Ten eerste wat een schatje om te zien totdat....hij de discussie aanging haha. Maar he wie is hier de volwassene? Juist, de moeder. En dat is degene die de discussie start (en niet eindigt) met haar peuter, met camera en al. Dus aan het kindje ligt het niet. En die 'spanks' waarmee die moeder het dus normaal mee oplost, vind ik zielig voor 'm.
Damn... Wat een verschrikkelijk gedrag! En moeder gaat er serieus in mee?! Ik snap dat echt niet! de discussie aangaan met een 3 jarige?! En dan op deze manier? Dat kind blijft maar doorgaan... Ik zie er de humor niet van in.. vind het ontzettend zielig.. Zo'n kind word gewoon ontzettend verpest!