Hoi ladies, Ik ga 20 augustus trouwen en dan ben ik 25 weken zwanger. Nu ben ik op zoek naar een leuke jurk die ik dan kan dragen, maar ik wil geen kapitaal uitgeven. Ik zat te denken aan gewoon een leuke zomerse witte jurk. Tot nu toe heb ik echter nog niks gevonden. Heeft iemand tips voor me? Bedankt! 8)
héél goed zoeken haha gewoon internet afzoeken en je komt vanzelf wel wat tegen ik heb weken lang gezocht en kwam op laatste moment een jurk tegen notebene hier in de stad zelf! gewoon lekker rond lopen in verschillende winkelcentrums door heel nederland. klinkt wat overdreven maar anders vind je waarschijnlijk niks. je moet er maar net tegen aan lopen ik ben afgelopen maandag getrouwd in een lichtgroene gala jurk. ben redelijk hoogzwanger zoals je aan mn banner kan zien succes met zoeken, heb verder niet echt nuttige tips voor je sorry
Ik trouw als het goed is met een 16-weken-buikje, maar mijn jurk wordt gemaakt. Ik maak degene die hem maakt helemaal dol nu, want het is niet te voorspellen waar er wat gaat uitsteken en wanneer, maar toch. Ik zou gewoon gaan shoppen, het is zomer, en de kans op een leuk jurkske dat je met een zwangere buik aan kan is best groot. Tenzij je echt een officiele jurk wilt, daar zal je veel geld aan kwijt zijn. Als je dat toch wilt, en je bent een beetje opzoek naar iets origineels, dan is Trouwjurk bruidsjurk tot 830€ Anastasi Bruidsmode misschien iets voor je. Die worden allemaal in het atelier gemaakt en NIET duur. Ik ben voor mijn jurk met stof en wat ik de vriendin ervoor betaal praktisch hetzelfde kwijt. Ik ga zelf niet in het wit trouwens.
Wat leuk! Ik ben ook getrouwd met 25 weken zwangerschap en heb een jurk gekocht die ze voor me op maat hebben vermaakt.
Wow, bedankt voor alle reacties meiden! Die jurk bij OTTO is echt leuk Nikske, en ook niet te duur. Ik ga in ieder geval van het weekend eens lekker wat winkels afstruinen Vind het toch wel wat hebben om zwanger te trouwen, trouw je eigenlijk met z'n drietjes
Ja zo denk ik er precies ook over!! Ben stiekum wel blij dat ik dan niet meer in het eerste trimester zit. Liever een buikje (leuk juist) dan nog onzichtbaar zwanger maar zo zwak en gammel als nu.
yup trouwen met een buik is zeker speciaal!! die van mij was dan ook niet te missen afgelopen maandag
Op H&M willen ze ook nog wel is leuke jurken hebben ! Misschien geen zwangerschapsjurk , maar als je XL of XXL besteld , dan heb je er ook nog wat aan na je zwangerschap !
Kijk eens op marktplaats, daar staan vaak 2e hands jurken of mensen die vanuit huis wat jurken verkopen, en dan erg goedkoop. Wat wil je trouwens uitgeven? een echte trouwjurk kost bij een bruidsmodezaak minimaal 1500 (ik heb nogal grote maat dus daar kwam ik niet onderuit..) maar via internet heb je snel al voor 250 en dan heb je een echte bruidsjurk.... succes!
ik ben getrouwd met 24 weken, heb een trouwjurk op maat laten maken, ik ben in het buitenland getrouwd. Dus ik ben de 2 weken voordat wij weggingen wel 2-3 keer per week bij de coupeuse geweest want de maten schommelden zo erg. De ene dag grotere boobs dan de andere.. ja echt! en soms ineens een kilo of 2 erbij!
hier bij ons is er een winkeltje met avond/gala jurken. deze zijn zo rond de 130,- dus het valt mee! hier heb ik dus mijn jurk gekocht