heb een vraagje, ik ben 22 weken en3 dagen zwanger, en heb sins 2 dagen hele dikke benen eb voeten aan het eind van de dag...smorgens is het weer weg.. herkennen jullie dit en wat kan ik er tegen doen? groetjes..............
is allemaal vocht beste is benen omhoog en zo min mogelijk zout eten wat dat houd vocht vast fijne zwangerschap
Goed blijven bewegen! Ik heb het ook heel erg en het begint nu ook in mijn handen. 's Nachts heb ik slaap in mijn vingers en overdag kan ik mijn vingers slecht buigen. Mijn enkels zijn ook mega, eerst was het alleen 's avonds en nu begint het 's ochtends al. Ik heb nu een kussen onder mijn matras zodat de matras hoger ligt waar ik met mijn voeten lig.
is idd vocht en kan je niet zo veel aan doen goed blijven bewegen en als je zit je benen op de tafel of bank in je bed kan je idd een kussen onder je matras leggen wel goed blijven drinken en zolang je bloeddruk niet te hoog is heeft zoutarm eten totaal geen zin want iedereen houdt wel wat vocht vast, alleen de één meer dan de ander het hoort er nu eenmaal bij
ik krijg dinsdag steunkousjes aangemeten! ik heb altijd al wat last van vocht in mijn benen, en nu moet ik voor de "grote klap" op mijn aderen steunkousjes.... (gelukkig inmiddels ook in zwart verkrijgbaar) liefs elfje
hoi ik hbe ook last van vocht in mijn handen heet meest met aardappels schillen blijven ze gewoon stijf staan ik hbe twee fruitdagen gedaan en het helpt echt maar je mote na de fruitdagen wel opletten met zout enz succes groetjes anita.