hallo meiden , ik heb al een week of twee echt buik pijn een soort aan houdende kramp ik begin me nu echt een beetje zorgen te maken want ik werd er vannacht ook wakker van , ik heb drie dagen geleden een echo gehad en alles was goed , maar ik heb elke keer het gevoel dat het mis gaat wie herkend dit
Ik kan me ook herinneren dat ik steeds wat buikpijn had maar hoorde toch vaak dat het kwam omdat het ging groeien.
nou ik hoop dat het dat is het lijkt ook wel een beetje op erge spierpijn. toch raar want ik had hier bij de eerste geen last van en dat is pas 1,5 jaar geleden . Ik hoop dat het snel overgaat vind het geen prettig gevoel leuk trouwens zeg dit forum ben nieuw hier maar denk dat jullie mij hier vaak zullen treffen!
Hoi Patries, Ik heb het zelfde alleen dan in mijn billen word er nu wel een beetje gek van. Ik kreeg van de week ook buikpijn en direct dacht ik oh jee als dit maar goed gaat. Vanacht heb ik vreselijk geslapen van de pijn in mijn heupen billen ik wist niet meer hoe ik moest liggen. Nu blijft er een spierpijn in mijn billen zitten. Van mijn VK hoorde ik gisteren omdat ik al eens zwanger ben geweest voldragen dat mijn baarmoeder sneller gaat oprekken. Ik lees dat jij ook al een kindje hebt en ik denk dat het daar mee te maken heeft. xxx jet
Ik heb 't ook gehad. 't Schijnt idd te maken hebben met de groei van je baarmoeder. Ook ik was mega bang dat ik mijn Brusje zou verliezen. Ik heb voor mezelf een doptone aangeschaft (te huur via www.bellytalk.nl) en ik kan hiermee, als ik behoefte heb, even luisteren naar het hartje. Geeft mij wat meer zekerheid (na 2 miskramen is dat wel een prettig idee). De buikpijnen heb ik nog heel af en toe. Niet leuk, maar schijnbaar hoort het erbij. Sterkte
bedankt meiden , ben nu wel iets gerust . En jet dat wat jij hebt , heb ik in mijn vorige zwangerschap ook gehad ik had het toen pas van af een week of 18 , en kon op het laast niets meer lang achter elkaar niet lang zitten , lopen , liggen wat mij iets geholpen heeft is zo'n band die je buik een beetje helpt dragen ik weet niet meer precies hoe hij heet maat je kunt hem bij prenetal ect. kopen .