We willen ons zoontje, die binnenkort 1 wordt, een bakfietsje geven. Ik heb twee leuke gevonden, maar ik vind het lastig kiezen. Wie heeft een van de loopfietsen of weet welke het meeste praktisch is? Welke kan hij het snelst/makkelijkst gebruiken. Ik twijfel vooral aan stuur en de ruimte voor zijn beentjes ten op zichte van de bak. Of is een bakfiets voor een 1 jarige helemaal niet handig en is een andere loopfiets veel praktischer (wel graag hout, met uitzondering van de radio flyer ) Hieronder de 2 die we op het oog hebben. New Classic Toys Classic bakfiets rood - Altijd de laagste prijs bij Loopfietsen.nl! Woodtoys Houten bakfiets - Altijd de laagste prijs bij Loopfietsen.nl!
Wij hebben ook een houten loop bakfiets, maar vinden hem erg zwaar, dochter is er nog niet aan toe, maar denk ook dat hij niet erg praktisch is in gebruik. Volgens mij ook erg lastig te sturen. Het is wel een andere als die jij hier plaatst, deze lijken korter aan de voorkant misschien scheelt dat.
Dat idee had ik dus inderdaad ook, dat het wel erg zwaar is! Misschien toch maar kijken voor een gewone loopfiets. Zit nu te kijken naar de radio flyer en naar de pintoy pick up. Die heeft een laadbakje aan de achterkant, maar wel zadelhoogte van 23,5 cm. Lijkt me vrij hoog?
Als ik mocht kiezen zou ik idd voor een loopfiets gaan, wij zitten er zelfs aan te denken er een loopfiets, puky bij te kopen voor haar eerste verjaardag. 23,5 cm, lijkt mij op zich niet heel hoog, de pukylino is 22 cm, en hoor dat vrijwel alle kinderen vanaf een jaar daar echt mee uit de voeten kunnen, onze dochter is groot en twijfels zelfs of dit niet te laag is. Weet niet hoe groot jullie kindje is? Misschien eens in een speelgoedwinkel gaan testen, bij onze toys r us hebben ze een heel aantal looptfietsen staan. (Helaas niet de pukylino/wutsch die wij willen)
Hij is nu ongeveer 75 cm. Heb inderdaad ook al gekeken naar Puky. Lijkt me heel praktisch. Maar hij is echt van het in -en uitladen. Dus daarom leek de pick up van pintoy me wel wat. Alleen heeft hij niet echt handvatten. Misschien ook wel handig tegen het wegglijden. Lastig zeg....
Wij hebben een loopbakfietsje van mp gehaald toen mijn tweede zoontje een jaar werd. Erg leuk ding, voor als ze ongeveer 1,5 jaar zijn. Toen had mijn zoontje door hoe het werkte en kon hij er goed op sturen. Hij is inmiddels 2,5 en kan er bijna niet meer op, maar hij is vrij groot. Toch racet ie er nog op door huis heen, met zijn zusje in het bakje. Erg grappig. Mijn dochter is bijna 1,5 en kan er net op, is niet zo groot als haar broers. Met 14 mnd was ze 80 cm. Maar iets met een bakje is wel leuk om te geven. Je kunt er in zitten, je kan er vanalles in doen, je kan iemand meenemen. Ook de knuffels krijgen een lift en het favoriete speelgoed wordt erin meegenomen ( of onze spullen, klein nadeeltje). Een loopwagen met een bakje is ook erg leuk. Dus waar je ook voor gaat, iets met een bakje is altijd leuk.
wij hebben een loop auto, deze Loopauto Racer - Zilver - Basic - Woonwebwinkel LiL.nl maar mijn zoontje van 15 maanden kan nog niet met zn voeten aan de grond, nou is hij ook vrij klein maar doet er dus nog niets mee... ook hebben we een big bobby car BIG Bobby Car Classic rood | Spelen & leren | Kindervoertuigen | Bobby Car en daar kan ie al heel lang met zn voeten aan beide kanten aan de grond en echt op rijden. maar is wel een plastic ding en dus niet zo mooi als zon houten loopfietsje of een metalen loopauto maar we praktisch
Wij hebben onze zoon de pukylino gegeven voor kerst en hij vind het echt heel leuk, hij is nu nog heel voorzichtig maar dat zal straks wel over zijn Hij past er goed op en heeft echt nog wel wat ruimte om te groeien, want zelf erop en eraf stappen lukt nog niet omdat zijn beentjes te kort zijn. Maar je hebt ook een maatje groter de wutsch!
Wij hebben deze bakfiets. Bevalt onze zoon erg goed. Hij kan er nu redelijk goed mee uit de voeten, maar kon eerder nog niet goed met z'n voeten bij de grond . Hij is nu rond de 80 cm en nu gaat het prima. In het begin kon hij ook alleen maar achteruit, ze moeten even doorhebben hoe dat werkt met de voeten... Hij is nog wel wat makkelijk, als hij vast komt te zitten ofzo kan nog niet altijd dit zelf oplossen, maar dat zal naarmate hij ouder wordt natuurlijk wel beter worden Hij speelt nog niet heel veel met de bak, inladen, uitladen etc, maar ermee lopen en rijden vindt hij wel heel leuk. bol.com | Bakfiets Hout | Speelgoed Succes met uitzoeken/ kiezen!
Dankjewel voor de tips. Ik heb de pintoy pick up besteld. Een compromis, want het is een loopfiets met aan de achterkant een bakje. Topic mag wat mij betreft dicht.