Kan iemand misschien met mij meedenken? Mijn zoontje huilt normaal gesproken nauwelijks (hooguit voor eten of omdat hij moe is, of iets niet mag) Maar nu, ik weet het gewoon niet meer! Hij huilt overal om, niks is meer goed. Hij is nu 16 maanden en ook flink bezig met zijn tandjes, maar dat lijkt nog mee te vallen. Alleen het grootste probleem is hij huilt al 3 dagen nog net niet aan een stuk door... Maar waarom? Ik zelf heb nu al 2 dagen vrij genomen van school en stage i.v.m. een ernstig slaap te kort (hooguit 2 uur in totaal) Omdat D. op dit moment ook 's nachts huilt (hij slaapt normaal gesproken door) Verder eet hij op dit moment ook slecht. En drinkt hij ook slecht. Wie weet wat het kan zijn? Wat wil ik hiermee bereiken ik heb geen flauw idee! Hooguit een tip...
Misschien ziek of ziek aan het worden? Als mijn kinderen vervelend zijn een aantal dagen lang, weet ik dat ze meestal ziek worden. Sterkte!
Oh jeetje wat kun je daar wanhopig van worden he Zou hij last kunnen hebben van zijn buik ofzo? Heeft hij verder geen koorts of iets? Of ergens pijn? Dat hij bijvoorbeeld steeds ergens aan zit (bv. aan een vinger of zijn hand ofzo) omdat het pijn doet? Jeetje ik zou het ook niet weten! Leef in ieder geval met je mee, zo zielig als je kindje ontroostbaar is
In combinatie met het doorkomen van de tanden en kiezen denk ik ook richting oor problemen. Of hij word ziek idd. Zou een zetpil geven. Soms het wondermiddeltje.
Ik zou het hoofdeinde wat omhoog zetten. Kan nooit kwaad. En eventueel zoutoplossing gebruiken. Hier een kindje met oorproblemen en hij krijste het uit zodra ik hem plat legde.
Ik zou een zetpil proberen, werkt dat dan is het iets met pijn en kunnen jullie beter slapen, dat doet al heel veel. Misschien tandjes,...kan denk ik ontzettend pijn doen en als je het niet weet de HA bellen Ik heb het ook eens gehad, huilen, huilen, huilen maar hij was toen ook stout (voor zover dat kan met 11/12 maanden) dus ik dacht een vervelende sprong en ineens verlatingsangst maar na 24u een zetpil gegeven omdat ik het niet meer wist en 30 a 40 min later viel hij in slaap. Enkele dagen later zag ik 2 tandjes doorkomen
Ik heb het vandaag nog even aangekeken, maar zijn rechter oortje is inderdaad wat rood. Dus bel morgen meteen even naar de huisarts. Hij is nu wel iets rustiger en heeft verder geen koorts. Maar hij eet en drinkt op dit moment wel ontzettend slecht... Ik laat nog weten wat de huisarts ervan zegt Iedereen bedankt voor de reacties!
Onze jongste heeft de afgelopen tijd in 2,5 maand tijd 9 oorontstekingen gehad en geen enkele keer koorts... Op basis daarvan dachten artsen dat het wel meeviel, maar niet dus De combi van tandjes, huilen, niet eten en drinken en ook nog een rood oortje.... ik denk dat hij een oorontsteking te pakken heeft dan. Zorg even dat je 3 keer per dag een zetpil geeft, dan kan de paracetamol een spiegel opbouwen in z'n bloed en heeft ie er een stuk minder last van. En omdat het nu al een aantal dagen aanhoudt, zal een AB-kuur ws wel wenselijk zijn.