Vervolg echo.. BBZ..

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door kimarbi, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimarbi

kimarbi Lid

16 jan 2009
    17
    0
    0
    Veendam
    Hoi hoi..

Even vertellen hoe het gisteren is gegaan.Tijd ging ongelofelijk langzaam desondanks dat er zoveel te zien was. 9.00 bloedprikken en dan maar wachten met een kopje koffie en een saucijzenbroodje tot het 11.15 is.

11.45 eindelijk aan de beurt, valt nog wel mee eigenlijk, maar we wachten al zo lang..
    Toen werd ons mede gedeeld dat de HCG ongelofijk was verdriedubbeld. Dus dat duidde op een BBZ. Dus eerst maar weer een echo en ze schudde al met haar hoofd dat er niets te vinden was en dat het een BBZ is. Nog even goed kijken en ineens is daar dus wel wat te zien.. Een vruchtzakje IN mijn baarmoeder.. Dit is zo ongelofelijk onbegrijpelijk. Dit hadden we nooit verwacht..

Dus hartstikke blij dat het geen BBZ is. Geen operatie of wat dan ook, maar gewoon zwanger. Toch ben ik nog steeds niet rustig hoor.. Heb nog niet weer gevloeid eigenlijk, maar ben pas rustig als ik de 12 week voorbij ben.

Volgende week woensdag moet ik weer terugkomen en dan kijken wat er veranderd is.. Pfff, wat een gestress allemaal zeg..

Ondanks mijn onzekerheid, probeer ik toch ergens een beetje positief te zijn, hoe moeilijk het ook is..

Bianca

2. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Jeetje meid maar dat is hardstikke geweldig nieuws!!! Ik hoop dat je inmiddels van de "schrik" bekomen bent en een beetje kan genieten nu!!

3. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Jeetje wat een verhaal zeg, maar wel onwijs gefeliciteerd he!!
    Hoever ben je dan nu ongeveer zwanger? Want het kan toch zijn dat het
    zo kort is dat ze het nog niet duidelijk kunnen zien toch?

4. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Jeej Kimarbi,
    Wat een ongelooflijk goed nieuws zeg.... Ja ik snap dat die onzekerheid blijft maar het is in ieder geval geen bbz. Hoever zou je nu zwanger zijn dan?
    Ga voor je duimen meis.

liefs Wen

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    van harte gefeliciteerd!

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ohhh meid wat een goed nieuws!!
    Gelukkig is het geen BBZ !
    Hopelijk blijft alles nu vlekkeloos verlopen...
    Succes en veel plezier met je zwangerschap!

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik heb precies hetzelfde meegemaakt!

Mij hebben ze helaas onder narcose gebracht en een kijkoperatie uitgevoerd en daar bleek het geen BBZ en ben inmiddels 15 weken zwanger :)

pas boven een HCG van 1000 moet er iets op de echo te zien zijn ( vruchtzak) en mij hebben ze geopereerd bij een hcg van 500, dus ze konden toen helemaal nog niet weten waar het vruchtje zat omdat het te vroeg was om te kijken..

hopelijk verloopt alles bij jou net zoals bij mij

liefs Daantje

Deel Deze Pagina