Hoi allemaal, Als je nu terug in de tijd kon gaan en je zou één ding kunnen doen voordat je aan kinderen begint, wat zou je dan doen? Ik trap af: een lange vakantie gaan maken met mijn vriend. Voordat ik mijn dochter kreeg had ik wel (korte) relaties maar ik ben nooit echt met iemand van hen op vakantie geweest. Met een peuter gaat dat niet meer 123 qua opvang etc...
Emigreren en daar echt even werk van maken ipv me laten meeslepen door mijn nutteloze maar vreselijk drukke baan toen
Studeren aan de universiteit en carrière maken. Helaas nooit haalbaar geweest door ziekte, maar dat had ik echt heel graag willen doen.
Ik ben op een gegeven moment steeds 'cheaper' geworden met reizen terwijl dat niet echt noodzakelijk was. Nu heb ik spijt dat we niet hebben gezwommen met humpback whales bij Turks en Caicos en geen Orang Oetans hebben gezien op Borneo.
Ik heb weinig te wensen, vind mijn leven heel fijn zoals hij is en heb geen spijt dat ik dingen destijds anders had willen doen.
Eigenlijk niet iets wat ik kan bedenken. Wij zijn totaal geen wereldreizigers en wat wij nog willen doen kan straks ook met kinderen. Voor de rest heel tevreden met het beloop.
Ik had nog wel een paar jaar willen genieten van het leven in de stad met zn tweeën, lange verre reizen willen maken en willen trouwen.
Ik had nog erg graag met mijn man naar Cuba gewild. Nu met de kinderen zie ik het nog niet echt zitten, wil.daar echt rondtrekken dus heb dan liever dat ze ouder zijn.
Ik had moeten gaan studeren.. En niet snel 2 MBO diploma's moeten halen en er klaar mee moeten zijn! Nee dat had echt beter gekund
Wat ik echt nog graag had gewild is talenreizen maken. Ik had graag een beter basis willen hebben in bv het Frans. Kan een beetje Frans maar ik merk wel dat het steeds slechter wordt en leren gaat me niet zo makkelijk meer af.
Ik zou dan wel gaan studeren En ik wilde destijds als aupair in Australië gaan werken voor een jaar. Alles was al uitgezocht maar toen kwam ik me ex tegen... Dom dom dom...
Compleet tegen de vraag in had ik juist eerder met kinderen willen beginnen, zodat we er uiteindelijk twee hadden mogen krijgen in plaats van één. Wij waren echter jarenlang aan het flierefluiten en wilden ons niet vastleggen...
Terug naar school en doen wat ik leuk vind. Ik ga dit doen na de zwangerschap maar dit zal veel pittiger worden zo met drie kinderen en een huishouden ipv lekker thuis bij papa en mama.
Een mooie reis maken naar Zuid Afrika met het gezin. Delen wat mijn man en ik daar hebben ervaren, we zijn echt een beetje verliefd geworden op het land!