Enorm veel slijm

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sarah84, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Vanochtend ging ik naar de wc en bij het afvegen had ik veel roze slijm. 1 keer zat er zelfs een beetje rood bij.

Net ga ik weer naar de wc en nu was het echt enorm veel slijm. heel lichtroze.

Nou heb ik gisteren wel sex gehad met mijn man. Maar kan dat vele slijm daar dan ook van komen?

Ik maak me gelijk enorm druk!

2. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    dat vele slijm is ook normaal tijdens de zwangerschap, en dat het lichroze is komt waarschijnlijk door de sex...
    zolang het niet echt bloed en je geen kramp hebt lijkt het me niks ernstigs hoor! Kan me wel voorstellen dat je er onzeker door wordt...

3. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.238
    1.892
    113
    Vrouw
    Baarmoeder is goed doorbloed nu, dus kans op een gesprongen adertje is best groot..

Indd kun je meer afscheiding hebben als je zwanger bent maar kan ook heel goed een reactie zijn op de sex die je hebt gehad.
    Balans is even verstoord, waardoor je meer afscheiding verliest.
    Heel normaal!

4. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Het schijnt er inderdaad bij te horen. Zelf heb ik het nooit gehad en ik snap dat je je zorgen maakt. Maar hopelijk ben je een beetje gerustgesteld!

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Bedankt voor jullie reacties!

Ik had gisteren voor de zekerheid toch ook de VK al gebeld. Morgen krijg ik voor de zekerheid toch een echo. Ze dacht niet dat het heel erg was, maar toch maar even checken.

Dus ik hoop zo dat we morgen een mooi plaatje zien!

Deel Deze Pagina