Hoi hoi allemaal, Morgen was eigenlijk mijn NOD dus was al een beetje zenuwachtig of het deze maand misscien raak zou zijn of niet. Maar helaas ben ik vandaag ongi geworden Aan de andere kant kan ik wel zeggen dat ik zeer regelmatig ongi word. 31-31-30. Dus dat is tot nu toe wel netjes. Dus op naar de derde ronde. Misschien is 3x scheepsrecht? Allemaal succes in ieder geval! Liefs Annika
Dat is echt niet leuk! snap dat dat voelt als een teleurstelling. Maar laat de moed niet zakken... ronde 3 here you come
Ik had ook heel sterk het gevoel '3x is scheepsrecht' helaas na ronde 3 toch ongie geworden... Ik ben er twee dagen door van slag geweest (op de dag dat m'n ongie kwam vertelde mijn schoonzus dat ze zwanger was...). Maar nu ga ik vol goede moed ronde 4 in! De natuur laat zich niet dwingen...
T klinkt ondertussen wss al een beetje cliché maar nieuwe ronde = nieuwe kansen... wie weet hebben jullie (en ik ook ) deze ronde meer succes
ik dacht ook dat het wel eens raak kon zijn. was 10 dagen over tijd. maarja helaas. 11e dag kwamen toch . ik hoop voor jullie allemaal dat het snel gaat lukken! heel veel succes de volgende ronde! groetjes esther