dikke buik met 8 week

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Madelin, 16 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelin

Madelin Lid

7 jun 2012
    59
    0
    0
    Dierenambulance
    Provincie Groningen
    hallo dames:D

ik vroeg me af of er meer dames waren die al een dikke buikje hadden met 8 week??

ik weet dat het je darmen zijn,, maar ik vind het wel moeilijk om me nu aan te kleden omdat het nog te vroeg is om het al mede te delen aan alle mede mensen om ons heen!

we hebben al 2 miskramen gehad dus het is erg eng.. we hebben al wel een echo gehad met 7 week en 4 dagen, en we hebben het hartje zien kloppen!! dus al wel een vooruitgang

2. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Ik had het met 6 weken al, kreeg mn spijkerbroek niet meer dicht :) ik deed het met een elastiekje vast maken en dan een wat wijder truitje erover. Vanaf 8 weken droeg ik hoofdzakelijk leggings met jurkjes die niet strak zitten.

3. felina

felina Actief lid

17 jan 2012
    350
    0
    0
    NULL
    ik had ook met acht weken al een dikke buik kon toen ook mijn spijkerbroeken niet meer aan.

4. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Ik loop al twee weken in positiebroeken omdat m'n eigen broeken niet lekker meer zitten! Ook ben ik al 2,5 kilo aangekomen, geen idee waarvan, eet hartstikke gezond... :(

5. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Ik ga ook zaterdag naar de prenatal voor een positiebroek. M'n buik lijkt wel een opgezwollen ballon en wordt naarmate de dag verstrijkt steeds boller hahahaha. Mijn broeken zitten dus ook echt niet lekker meer. Ik ben ong 6 à 7 weken zwanger maar dat weet ik vrijdag pas :)

6. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Hier ook onmiddellijk dikke buik, hier was ik 5 weken zwanger (en daarvoor helemaal plat);)

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja lisa die fotos van jou kan ik mij wel heugen! zo mooi!
    ben je nu weer zo plat na die dikke toeter?

8. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Ikzelf vind mijn buik niet meer zo plat als vroeger (hoef natuurlijk ook niet) maar andere mensen zeggen dat het niet aan mij te zien is dat ik ooit 2x zwanger ben geweest (met zo'n enorme toeter):p

9. lolsmurf

lolsmurf Actief lid

5 jun 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    Jeetje ik ben 12 weken maar nog niks te zien. Mag nu wel hihi. Wel s' avonds dikkere buik door darmen maar dan is het niet een mooi rond buikje.

10. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

1 nov 2010
    594
    58
    28
    Ik heb ook al een flinke buik met 8 weken..maar bij mij zijn het er twee! Ook is het mijn tweede zwangerschap. Bij mijn vorige zwangerschap had ik pas zo'n buik met 16 weken of zo.
    Volgens de gyn komt het ook doordat mijn lichaam nu weet wat hij moet doen bij een zwangerschap.

11. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

hier ook al een flinke buik toen ik zwanger bleek:
    zal het even laten zien ;)

voor zwanger en met 7w&4d

blijf het leuk vinden om ze terug te kijken :D

Deel Deze Pagina