Dikke buik met bijna 10 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wiebertje, 18 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Hey

Ik ben nu bijna 10 weken in het begin had ik een klein opgezet buikje meer mijn darmen vooral s'avonds.
    Nu is dat dus een heel ander verhaal ik heb nu de hele dag een behoorlijke buik:$ mensen vragen daarom ook waneer ik uitgerekend ben ze verwachten dat ik veel verder ben, zodra ze horen dat ik bijna 10 weken ben zeggen ze zo dat word een flink kind of mischien een tweeling.

Ik heb de echo vorige week al gehad alles zag er goed uit (geen tweede te vinden haha)

Mijn vraag is hebben meer vrouwen dit:( het is overigens ons eerste kindje ben nu al aan de zwangerschaps broeken kon mijn gewone broeken echt niet meer aan.

2. Kimama

Kimama Actief lid

7 jun 2009
    107
    0
    0
    Ja, heb t ook!
    Zegt niks over de rest van je zwangerschap, kan puur darmen zijn.

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Bij deze duur van een zwangerschap kan het nog niet je baarmoeder zijn. Die zit nog achter het schaambot en komt pas over paar weken naar boven. Dus het zijn je darmen die plaats aan het maken zijn voor je baarmoeder. Helaas niets aan te doen. Ene heeft er meer last van dan de ander.

4. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    ik ben al bij de vk geweest en die zei dat de baarmoeder net boven het schaambeen (bot) te voelen was toen zou ik 7w5d zijn geweest? het kunnen natuurlijk mijn darmen zijn vind het verschil zo groot met foto's van andere vrouwen en de verhalen die ik hoor.

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

hier ook t zelfde probleem, al een flinke buik (zie ook mn album)

6. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    inderdaad ook al een aardige buik

7. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ik had dat ook :) En de tweeling was pas met 13 weken te zien!! Eerder niet, dus het zou nog kunnen ;) :p
    Anders toch darmen...

8. ikke8

ikke8 Lid

1 mei 2009
    15
    0
    0
    Ik zou je niet te druk maken, ben 11 weken en ook blij dat we het verteld hebben zodat ik me niet meer druk hoefde te maken over het verbergen van mijn buik, nou dat valt tegen mensen zeggen, jeetje aardig buikje al, ik had dat niet hoor!! pfff daar heb ik echt geen boodschap aan, zeg gewoon ja ieder mens is anders!!
    Of het nu je baby is of je darmen, je bent zwanger!!!!
    En de een moet met 10 weken al een andere broek aan en de ander met 19, ja ieder mens is anders, toch?

9. ikke8

ikke8 Lid

1 mei 2009
    15
    0
    0
    Ik zou je niet te druk maken, ben 11 weken en ook blij dat we het verteld hebben zodat ik me niet meer druk hoefde te maken over het verbergen van mijn buik, nou dat valt tegen mensen zeggen, jeetje aardig buikje al, ik had dat niet hoor!! pfff daar heb ik echt geen boodschap aan:x, zeg gewoon ja ieder mens is anders!!
    Of het nu je baby is of je darmen, je bent zwanger!!!!
    En de een moet met 10 weken al een andere broek aan en de ander met 19, ja ieder mens is anders, toch?

10. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Haha!! Ik heb het ook!! Na tien weken was het onmogelijk om het nog geheim te houden, maar het is er echt maar één. Nu ben ik er wel aan gewend, maar in het begin baalde ik er wel een beetje van, ik was eigenlijk nog niet echt toe aan een buikje... Met 8 weken liep ik al in een positiebroek. Ik droeg ook altijd van die figuurcorrigerende hemdjes van de Hema en die zaten niet meer lekker, dus ook dat was te zien.

Nu ben ik 13 weken en mijn buik stagneert een beetje. Ik hoop dat het de komende maand nog zo blijft en dat ik vanaf 17 weken pas weer een beetje groei.

11. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Had ik in het begin ook hoor, met 11 weken was hij weer wat slanker en toen begon er een echte babybuik te groeien :)

12. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Hoi! Ik zit even te denken hoe het bij mij was. Ik groeide in het begin niet echt maar had wel duidelijk vlak onder mijn borsten iets uitpuilen. Inderdaad ook darmen die plek gingen maken. Vervolgens zakte dat langzaam weg, en kwam er een mooie zwangere buik te voorschijn (waar ik aangezien ik behoorlijk wat extra kilo's had, heel blij mee ben)

13. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    ik had het ook rond die tijd, ik leek wel te ontploffen! Kort daarna kwam er een periode waarin alles weer een beetje minder werd en nu ben ik niet meer te houden haha! De buik wordt nu echt dik, als ik op mijn rug lig kan ik er zelf niet meer omheen.
    Ik moest met 15 weken in de positiekleding (paste nog maar 1 spijkerbroek toen)

Toch zeggen mensen dat ik nog maar een kleine buik heb :( Nouja, ik vind van niet, heb een mooi buikie!

Het is voor jou nu even wennen, maar als hij echt dikker wordt is het leuk hoor!

14. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    ik heb het ook hoor, ik loop ook al 3 weken in positiebroeken. Het begint al echt op te vallen!

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Het is inderdaad heel normaal om al vroeg een dikke buik te hebben, dit heeft nog niks met de kleine te maken. Dit komt door hormonen en door je darmen. De een heeft er meer last van dan de ander.

Bij een tweede komt je buik vaak nog sneller heb ik gehoord, dan kan je al met 6 weken een hele opgeblazen buik hebben.

16. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Ik vind het helemaal niet erg om al een buik te hebben , vind het alleen erg snel gaan als je hoort dat het pas met 13/14 weken hoort te beginnen.

En inderdaad iedereen is anders gelukkig maar haha toch?

Ben ook erg trots op mijn buikje er groeit een kindje in en dat is heel speciaal.

17. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Ik had niet verwacht dat het zo snel al zichtbaar zou worden, maar heb nu ook al een beetje een buikje. Nog makkelijk te verbergne, maar als ik voor de spiegel sta 's avonds ben ik er met recht trots op en voel ik me heerlijk! Laat maar groeien!

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Nee hoor, het hoort niet met 13/14 weken pas te beginnen. Dan begint de ECHTE zwangerschapsbuik. Daarvoor kan je ook al een dikke buik krijgen, maar dan zijn het je darmen en hormonen.

19. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    ja dat zeg ik toch!

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ehh...sorry hoor....

ik las en lees dat je zei dat je hoort dat het pas hoort te beginnen met 13/14 weken en daarom zei ik alleen dat dit niet zo is...Bedoelde er helemaal niks mee. Alleen dat het dus normaal is wat je nu hebt;)

Deel Deze Pagina