Hier ook krijg morgen pas de echo, en aangezien ik niet weet hoelang ik zwanger ben (tussen 7 en 10 weken denk ik) heb ik ook al een weekje of 2 een buik. Wat ook maar blijft groeien( het is wel mijn 2e) en vooral ja savonds heb ik dat, in de ochtend niet zo. Dus je bent niet de enige
Ik heb er ook last van!!! Ik heb de positiebroeken uit kunnen stellen tot week 13 maar eigenlijk paste ik toen echt niet meer in mijn broeken hahaha!!! Wel fijn om te lezen dat ik niet alleen ben! Het komt ook meer door de mensen in mijn omgeving die zeggen dat ik al zo "dik" ben! Vond het daarom in het begin ook helemaal niet leuk dat mijn buik al zo snel ging groeien. Nu heb ik lak aan wat andere mensen zeggen, ik ben gezond en vooral ZWANGER!!!!
ik bedoelde het ook niet zo hoor, maar zet wel is wat neer en dan word het verkeerd begrepen en komt het erop neer dat niemand echt antwoord geeft op mijn vraag heel frustrerend. Wat jij dus schrijft bedoel ik dus ook haha maar bijna niemand in mijn omgeving had al een buik met 8weken vandaar. Ben gewoon benieuwd.