Carpaal tunnel syndroom.....

Discussion in 'Zwanger worden' started by Snoezepoes, Nov 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snoezepoes

Nov 20, 2008
    79
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey iedereen,

Ik moet tot woensdag wachten tot dat ik de uitslag heb van de bloedtest :( En ik kan gewoon niet wachten.....

Ik heb wel allerlei klachten zoals moe moe moe, rusteloze benen, vlagen van misselijkheid, geen honger of wel honger en dan na 2 happen vol, maar ook heb ik volgens de dokter het carpaal tunnelsyndroom. Ik ben dus vrijdag naar de dokter geweest voor mijn tintelende slapende handen, en ik heb meteen een bloedprik gedaan voor zowel zwangerschap als algemeen om te kijken of ik vitamines te kort kom.

Nu had ik vandaag m,n moeder gesproken en die zei dat zij bij mijn zusje 9 maanden lang het carpale tunnel syndroom heeft gehad.

zou dit dan erfelijk zijn? en hebben meerdere mensen hier in het begin van hun zwangerschap al last van?

Groetjes Snoezepoes

2. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
    Ik had het volgens de arts wel maar later bleek het aan mijn schildklier te liggen. Was/ben echter niet zwanger.

3. Snoezepoes

Nov 20, 2008
    79
    0
    0
    Noord-Brabant
    Verder helemaal niemand? :(

4. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Ik heb er wel vaker van gehoord, maar heb er geen ervaringen mee..

5. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
  6. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Geen idee meid, heb het alleen de laatste weken van de zwangerschap gehad.

7. 2bb

2bb Niet meer actief

Een vriendin van mij heeft het gehad tijdens haar zwangerschap maar niet ervoor. Mijn vriend heeft het ook gehad en die was zeker niet zwanger ;). Maar een carpale tunnelsyndroom kan alleen maar verholpen worden door operatie aan je handen bij mijn weten (als het niet door het zwangerschapshormoon komt), zo hebben ze het bij mijn vriend verholpen.

groetjes

8. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

Jul 11, 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    He Snoezepoes,

Ik heb aan allebei mijn handen carpale tunnelsyndroom gehad. Ik had het al voordat ik zwanger raakte maar tijdens mijn zwangerschap was het erger. Het is ook alleen maar te verhelpen door een operatie. Ik heb wel eens van iemand gehoord dat je er ook een spuit in je hand voor kunt krijgen maar daar weet ik het fijne niet van eigenlijk.

Succes ermee.

Liefs Maaike

9. Snoezepoes

Nov 20, 2008
    79
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja ik heb er ook echt last van wordt nu elke keer wakker van de pijn. Gister dacht ik even dat het was, maar vanacht was het weer raak! En echt zooooooo'n spierpijn in mijn bovenbenen!

Nouja morgen krijg ik uitslag! Ik kan gewoon niet wachten!

liefsss

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    En heb je de uitslag al gekregen meis?

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Oh nee wacht het is nog geen woensdag haha, dacht dat het al woensdag was, nog 1 dagje wachten dus, spannend hoor!

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Mijn man heeft het ook.
    Ik dacht even dat het over wat anders ging omdat het in verband met zwanger worden stond, wist niet dat het ook daarmee te maken kon hebben.
    Zo leer je nog eens iets ;)

Maar het kan dus gewoon los staan van een zwangerschap.
    Over de erfelijkheid weet ik niks.
    Bij mn man komt het door zn werk.
    Opereren heeft dan ook geen zin zolang hij dit werk blijft doen (dan krijg je na 2 jaar precies hetzelfde probleem weer)

Ik hoop voor jou dat het door een zwangerschap komt!
    En anders dat het snel weer overgaat.

Laat je de uitslag weten?

Share This Page