deze slımmerık hıer (dat ben IK dus) telde me eerste dag van laatste cyclus de dag dat ık mn eerste bruınverlıes had. nou heb ık dus begrepen dat dat nıet het geval ıs, maar dat je vanaf de echte rode bloedverlıes moet rekenen. nou ıs mıjn dılemma dat ık dat nıet deed. maar telde vanaf 1e bruınverlıes dan zou mıjn cyclus 27 dgn zıjn. en dat was regelmatıg. nou heb ık allemaal van dıe symp. maar nog geen bloedverlıes. laatste nod(bruınverlıes dan he) 27,10,2008 echte bloedverlıes 30,10,2008. zou weer 23,11,2008 1e bruınverlies moeten zıjn alleen kreeg ık hem 21,11,2008 rose bıj het afvegen en nu ondertussen 5 dgn af entoe bruınverlıes vraag : wat moet ık denken/ doen weet het even nıet meer help
Dit zou dus je innestelingsbloeding kunnen zijn. Ik rekende altijd van de eerste dag dat de ongesteldheid goed was doorgebroken. In jouw geval, als je zo zou rekenen, schuift je nod dus was op. Maar een testje kan nooit kwaad, hou er dan wel rekening mee dat je evt later jen nod hebt en dus later (3 dagen geloof ik in jou geval?) positief test.
Weet je toevallig waneer je ei is geweest? Vanuit daar zou je (ongeveer) op kunnen maken waneer je eerstvolgende NOD is! Het kan natuurlijk zo zijn dat je ei veel later is geweest, en dat je nu dus ook later ongi wordt! Maar ik weet niet of dit een antwoord is op je vraag! Net als Daan ben ik het ook ff op me in aan 't laten werken!
heb vrıjdagavond getest neg. maar mısschıen wad het nog te vroeg. wanneer zal ık weer gaan testen denk je?