Altijd heel goed gegeten, nu weigert die!?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door nicolletjuh, 7 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    Hallo, Ik zit ergens mee en hoop dat jullie mij kunnen helpen? Weet niet of ik het hier goed zet, maar milan is nu 9.5 maanden en heeft altijd erg goed gegeten (groente,fruit,fles,brood) maar sinds afgelopen zaterdag is het drama! :( Hij heeft zaterdag met moeite zijn groente opgegeten en snachts is het er allemaal uitgekomen hij spuugde het gewoon net zo hard weer uit en sindsdien eet die echt slecht.. Hij eet zijn brood slecht, zijn fruit slecht en met groente hoef ik al helemaal niet aan te komen die duwt die gewoon weg en houdt zijn lippen stijf op elkaar.! Nu vraag ik me af komt dit doordat die zaterdag zo gespuugd heeft, is het een sprongetje, zijn het tanden? ik weet het niet meer! Wat zouden jullie doen in zo een situatie? Bedankt alvast! liefs nicole

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Misschien is hij even niet zo lekker, tandjes kan ook heel goed.
    Zou er geen drama van maken, hij kan echt wel even zonder eten. Zorg dat hij goed drinkt en gewoon blijven aanbieden. Opdringen werkt vaak averechts, dus gewoon wachten tot hij weer gaat eten denk ik.
    zo werkt het bij ons prima hoor!

3. Jelle is net voor de kerst ziek geweest, begon ook met spugen op een zaterdag. Heeft een week geduurd totdat hij weer gezonde honger kreeg, zonder dat ie uitspuugde wat ik in stopte.
    Een week lang hield ie alleen maar fles en brood binnen. Jelle was toen bijna een jaar, overigens.
    Het zou dus wel kunnen dat jouw uk gewoon aanvoelt dat ie het even rustig aan moet doen, daarom zo weinig eet nu.
    Goed, dat is natuurlijk ook niet zeker te zeggen, maar het zou dus wel kunnen, dat ie wat ziekjes is.

Ik hoop dat ie snel weer beter gaat eten..

Deel Deze Pagina