Wildebras is mijn buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bibivdb, 30 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bibivdb

bibivdb Nieuw lid

2 mrt 2009
    4
    0
    0
    Hoi,

Ik ben bijna 32 weken zwanger en voel de baby de hele dag/nacht. Het lijkt wel continue onweer in mijn buik! Ze moet toch ook een keer slapen.... :rolleyes:

Herkennen meer mensen dit?

2. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Jup, dit heb ik ook heel erg. Ik vermoed dat ons meisje gewoon slaapt als ik ook slaap. Wel prettig toch? :D Als ze dat ritme nou even vasthoudt na de geboorte... O:)

3. kimoyra

kimoyra Lid

21 jan 2009
    79
    0
    0
    Haha, ja! M'n man werd aan de kant getrapt als hij kwam knuffelen (ook in z'n slaap) en ik moest vaak gewoon stilstaan en over m'n buik wrijven voor ik door kon lopen. Mensen schrokken wel eens van hoe heftig mijn buik heen en weer sprong, en deed soms ook echt pijn.
    Ze bewoog heel veel en heel heftig...
    Maar als ik druk was en niet oplette was op wat er in mn buik gebeurde constateerde ik vaak achteraf dat ik r even niet gevoeld had. (als ik na een paar uur ineens weer een trap kreeg.)
    Lijkt me doodeng als je je kindje bijna nooit voelt, ik zou er heel bang van worden! Maar dat eeuwige drukke in je buik is ook niet alles nee.
    Ons meisje was na de geboorte redelijk rustig. Wel heel snel met van alles en een draaikont als ze slaapt, maar dat ADHD gedrag van in m'n buik is niet meer (gelukkig).

4. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Dat had ik ook!
    En toen hij geboren was bleek het een hele rustige makkelijke baby :D

5. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Hier precies hetzelfde. Zit me ook wel eens af te vragen of hij wel slaapt haha

6. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Mijn kindje was ook zo wild in de buik en nu is het een engeltje, ze slaapt en slaapt.
    Ik moet haar zelf wakker maken om te eten. :)

7. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    Hier nog eentje hoor.. vroeg me af of dat wel goed is en gyn zei dat ze het blijkbaar gewoon naar haar zin heeft

8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Het is hier de laatste tijd ook bijna heel de dag feest!
    Baby is al ingedaald, maar draait continu om zijn/haar as; voel ik echt het kontje schuren en de voeten springen echt uit mijn buik; ik vind het heerlijk overigens! :D

9. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hiihihihi wat leuk zeg! de mijne is overdag heeel erg druk en savonds lekker rustig..soms.

10. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hier ook één :) Het is elke dag/avond feest in mijn buik. Ben benieuwd hoe ze straks is.

11. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

17 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    Hier nog eén! Ik voel hem/haar zo goed als de hele dag door, en vroeg me gister af hoe ze aan die 90-95% per dag slapen komen? Misschien slapen ze wel gewoon joh! Wij draaien toch ook in onze slaap? :)
    Vind het ook wel gezellig hoor, dus geen bezwaren verder!

12. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    Alsof ik mezelf hoor spreken hihi.. Grappig dat we ook precies even ver zijn!

13. bibivdb

bibivdb Nieuw lid

2 mrt 2009
    4
    0
    0
    Fijn om te horen dat er ook baby's zijn die na de geboorte heel rustig blijken :D Ik was al bang voor een onwijs onrustige huilbaby....

Enne, ik geniet er overigens wel van hoor. Het is best gezellig zo samen!

:p

Deel Deze Pagina