Wanneer hebben jullie het verteld aan ouders en de rest van de familie?En het geslacht? Vertel je dat ook? Ik denk dat wij ervoor kiezen het te vertellen als ik 20 weken zwanger ben omdat wij niet getrouwd zijn en ik als eerste reactie van mijn schoonouders (van de oude stempel) verwacht dat ze willen dat we gaan trouwen en het daardoor makkelijker is nee te zeggen. Maar ik twijfel nog heel erg want dan zou ik het pas over 2,5 maand kunnen vertellen.ook omdat mijn ouders er heeel blij mee zullen zijn en het misschien als vervelend ervaren dat we het zo lang hebben verzwegen. De uitslag wat het word een meisje of een jongen hebben we voor gekozen helemaal niet te vertellen tot het er is.
Mijn moeder had de test voor me gekocht. Dus zij wist het meteen. Dat was op zaterdag. Mijn vader heb ik die maandag daarna ingelicht dat ie opa zou worden omdat ik eerst mijn afspraak met de huisarts wilde afwachten. Mijn schoonouders een paar weken later. Zij wonen wat verder weg en we wilden zeker weten dat alles goed zou gaan. Maar everybody is happy!
Niemand wist t tot mn verjaardag. Toen hebben wij t bekend gemaakt (ik was toen 11 weken en 5 dagen. De dag ervoor een goede echo gehad dus.
Ik heb smaorgens getest en was die avond al bij mijn schoonouders Ze waren helemaal superblij. Mijn ouders heb ik het een week later verteld,ik was toen 5 weken zwanger. Mijn zus heb ik het op de dag van de test nog verteld Liefs Wendy
ik denk dat ik het rond de 8 weken ga vertellen maar best kans dat ik het toh eerder ga vertellen hoor!haha en het geslacht wil ik zelf wel weten maar dat vertel ik verder dan aan niemand
Wij hadden smiddags getest en onmiddellijk naar mijn ouders gereden om zo'n test als cadeautje af te geven ook tegen mijn broer en schoonzus en zijn ouders en broer hebben we het de dag erna verteld. Het geslacht weten ook alleen wij, onze ouders en de meter en peter. Grtz x
Wij hebben het meteen aan mijn ouders verteld! De test kwam letterlijk vers van de pers toen wij daar al op de stoep stonden Zusje wist ook het ook dezelfde dag. Schoonsusje een weekje later, want die was met vakantie. Maar iedereen is superblij voor ons
Wij vertellen het pas na de eerste echo.zodat we zeker weten dat alles goed is. Dat zal zo ongeveer tussen de 10 en 12 weken zijn.
mijn ouders en vriendinnen wisten het meteen. Schoonouders en collega's met 8 weken toen we een goede echo hadden.
ik heb het ook dadelijk tegen men moedere gaan vertellen, met de rest van de mensen wacht ik nog tot ik 1O a 12 weken ben! doei kiki
20 weken hallo hee. hoe wil het het verborgen houden dan? wij hebben het volgens mij met een week of 7/8 verteld. aan ouders. daarna ana broers en zussen. op het werk isten ze het al met 10 wkn omdat ik het niet verborgen kon houden. en vanaf 12 weken weet geloof ik heel de wereld het wel. ik denk dat je het niet gaat volhouden om het tot 20 wkn te verbergen! tot 12 wkn is voor sommige al een hele klus. suc6 met het vertellen. Ik weet hoe het voelt,. Het was hier allemaal helemaal gepland maar ook wij zijn niet getrouwd. Het voeld een beetje vreemd om het te vertellen maar daarna is het allemaal prima! suc6
onze ouders wisten het meteen, onze beste vrienden ook! Vandaag gaan we het aan de rest vertellen. we hadden een super goeie echo op 7 weken en 5 dagen, dus waarom ook niet! het begint nu al wat te erg op te vallen, daarmee! en de kans dat het nog verkeerd gaat is nu toch al minder,hé! de vorige echo was echt perfect! Groetjes
wij hebben op zaterdag de eerste keer gestest en dinsdag nog een keer een testje gedaan. en toen kon ik het echt niet meer voor me houden heb het meteen aan mijn schoonouders verteld. donderdag kwamen mijn ouders terug van vakantie en die heb ik het ook meteen verteld. en natuurlijk an de broers en zussen. maar mijn vrienden en collega's die heb ik het pas verteld toen ik wist dat het goed zat,dus na de eeste echo. groetjes susanne
wij hebben het onze ouders een paar uur naar de test verteld maar het geslacht willen wij voor ons houden
Wij hebben op goede vrijdag getest en 1e paasdag tegen de opa's en oma's verteld. We wilde het eerst niet en wachten maar we konden gewoon ons mond niet houden haha. We hebben wel verteld wat het word maar voor de rest krijgen ze helemaal niks te horen ook niet dat hun kleinkind naar een opa of oma word vernoemd dat horen ze pas als ie is geboren
Nou na alle verhalen hebben wij besloten na onze eerste echo (5 oktober) het te gaan vertellen. Ik denk dat dit dan 1 november word, wel lastig omdat mijn schoonmoeder nogal dominant en overheersend is en ik bang ben voor een negatieve reactie. En dat is natuurlijk niet leuk om aan te horen. het zit helemaal goed tussen ons behalve het trouw gedeelte, we zijn 3,5 jaar samen, hebben een huis gekocht werken etc alleen voor mijn schoonmoeder is trouwen denk ik wel erg belangrijk.!