Dikke buik?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mees, 30 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mees

Mees Actief lid

15 aug 2006
    297
    0
    0
    Hoi,
    Ik vraag me af of er meer vrouwen zijn die met 10 weken al een enorme buik hebben. Ik lijk wel 4 maanden zwanger!
    Dit is trouwens wel mijn tweede!
    Groetjes Jessica

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik heb er geen ervaring mee, dit is mijn eerste en ben nog geen grammetje aangekomen.

3. linda83

linda83 Actief lid

Zou kunnen bij een tweede gaat het wel sneller geloof ik.
    Een andere vrouw op het forum (geloof ramona) heeft ook al een aardige buik..
    Zelf geen ervaring dit is mn eerste :)

4. rebtam

rebtam Actief lid

27 jun 2006
    331
    0
    0
    Dronten
    Dit is mijn derde beebje maar mijn zesde zwangerschap en ik moet je vertellen dat ik van de week al positiebroeken ben gaan kopen omdat ik mijn eigen broeken al niet meer dicht krijg.

Tot grote schik van mijn meiden.
    En moet zeggen vind het eigelijk helemaal niet erg hihihihihihi.

5. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

Ik heb het ook kijk maar eens in mijn album

dit is mijn 4e kindje

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik krijg mijn derde, maar kon toch echt nog wel tot 3 maanden mijn eigen kleren aan.
    is wel lastig geheim houden zo he? ;)

7. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik had het ook, in mijn album staat een foto van 9 weken en 5 dagen.
    Ik kon het niet lang geheim houden.
    Ik ben trouwens ook zwanger van mijn 2e, bij de 1e had ik het iets minder.

8. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi Mees,
    Ik heb hetzelfde. Mijn buik toont echt een zwangerschap, terwijl ik zelfs 6 kg ben afgevallen. Maar daarom valt het meer op.Het is mijn vierde zwangerschap, twee kinderen en een miskraam.
    Een moeder op mijn zoontjes school vroeg aan mij of ik zwanger ben. Ik heb gewoon gezegd van niet, gewoon dikker geworden, ze keek wel vreemd, haha. Het is gewoon duidelijk te zien, maar ik wil het pas laat bekend maken, op mijn werk pas na 12 weken, maar of dat lukt?

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik heb vind ik zelf ook al een aardg buikje (1ste kindje), zie album, maar weet niet wat jij enorm vind....misschien kan je een foto plaatsen, toch altijd leuk om die buikjes van iedereen te zien ennuh wees er maar trots op! misschien zijn het er wel 2? en zo ie zo bij een tweede gaat het altijd geloof ik sneller.

10. Nemo

Nemo Niet meer actief

Een vriend van mij vroeg gisteren of ik een dikkere buik had (hij wist dat we bezig waren en hij bedoelde dus ook of ik zwanger was) Heb het nog geprobeerd om te ontkennen maar hij kon het echt al zien zij hij :confused: .

11. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Bij mij was het dit keer ook vrij snel te zien hoor! Toch veel eerder als bij de eerste. (dit word mijn tweede kindje). Terwijl dat ik qua gewicht toch veel minder ben aangekomen. Maar t schijnt zo te zijn dat je t bij een volgende zwangerschap eerder ziet omdat de buik al een keer uitgerekt geweest is. Bij mij zeiden ze dus ook al met een week of 8 van volgens mij......ben je zwanger.

12. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ik ben ook zwanger van het tweede kindje en ik krijg mijn spijkerbroeken ook nog maar nauwlijks dicht.
    Bij de eerste zwangerschap kreeg ik pas met 5 maanden een buikje, maar nu begint het al behoorlijke bolling te krijgen, niet dat ik het erg vind. Maar had inmiddels maar naar wat andere kleding gekeken.

Groetjes Anna

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bij mij zag je t ook echt wel met 12 weken, zelfs eerder maar hier heb ik geen foto van. Kijk maar in mn album. Schijnt dat mn darmen in de weg zitten, vandaar. Maar nu word t al een echt zwangerschapsbuikje. Ps, dit ukkie wordt mn eerste.

14. Saartje26

Saartje26 Actief lid

19 aug 2006
    115
    0
    0
    groepsleidster
    Hengelo
    Ik ben nu net 9 weken zwanger van de eerste en ik krijg mijn broeken ook al niet meer dicht.

Ik ben nu inmiddels (voor mijn zwangerschap) ruim 20 kilo afgevallen en ik ben erg blij dat ik nog enkele broeken bewaard heb!

Mijn vriend denkt al dat het er 2 zijn! Iemand hier ervarig mee? Het zit wel in zijn familie...

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb al zo vaak gehoord dat mensen denken dat het er 2 zijn. en ik hoor dat veel zwangeren die vraag krijgen.
    mijn man is tweeling en zijn broertjes ook, maar bij ons was het er maar 1.
    maar als je dit forum ziet dan zie je dames die met 6 weken al een bolling hebben terwijl anderen bij 5 maanden amper een buik hebben.

trouwens, tweelingen worden niet overgedragen door de man. het is erfelijk bij de vrouw.

16. moniek1979

moniek1979 Actief lid

14 sep 2006
    225
    0
    0
    huisvrouw
    groningen
    ben net zwanger maar heb al wel een buikje... kan me eigen kleren nog dicht krijgen maar zit niet echt lekker meer....
    maar waarom zou ik het voor iedereen geheim houden? ben zo blij dat iedereen ervan mag meegenieten!
    waarom nou wachten tot de 12e week? dat begrijp ik nooit.
    alleen mijn 2 kinderen weten et nog niet. daar wacht ik nog wel even mee, tot ik het echt niet meer kan verbergen!

17. kimberly83

kimberly83 Actief lid

24 sep 2006
    120
    0
    0
    heerlen
    ik ben bijna 9 weken en bij mij zitten de broeken ook niet lekker meer heb nu altijd een knoopje open.

groetjes kimbery

18. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Ik heb ook al een lekkere buik, is ook mijn 2e.
    In mijn album staat een foto

19. Nessa

Nessa Actief lid

14 sep 2006
    318
    1
    0
    Belgiƫ
    Heb ik ook. 'k vind het persoonlijk dik vervelend omdat ik het nog een poos voor mezelf wil houden (ik had al een MK dus ik zou liever tot 12 weken wachten). Elke morgen is het zoeken naar 'n broek die nog dicht kan. 'k had mij 'n maand geleden enkele leuke winterbroeken gekocht, waar ik al niet meer in kan. Die darmen van me vinden blijkbaar hun draai niet :rolleyes:

20. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Bij mij was het ook vrij snel te zien, dit is mn 4e zw. schap (2 MK's), ik heb een dochtertje en met de zw. schap van haar ging het niet zo snel. Foto's te zien in mn album ;)

Deel Deze Pagina