Kom net bij me vk vandaan en realiseer me dat ik eigenlijk wel heel blij ben dat ze er zijn,wat kunnen hun een angst en onzekerheid afnemen. Heb het er al vaak over gehad met me vk dat ik soms zo'n angst heb dat me meisje niet meer leeft,ik moet daar niet vanuit gaan maar toch is dat gevoel er soms.Het komt natuurlijk ook door mijn psychische problemen,maar er is mij aangeboden dat ik in princiepe elke week naar het hartje mag komen luisteren als dat mij geruststeld.Heb weer me normale controle's gehad en me baarmoeder komt goed omhoog,zit nu 2 vingers onder mijn navel,en het hartje van de kleine klopte mooi!De vk zei dat de kleine het heel goed heeft in mijn buik,en dat het heel goed gaat,volgens boekje..nou heb ik dat reden om mij zorgen te maken?Neej dat dacht ik ook dus ik denk dat ik mezelf nu maar eens lekker ga laten genieten van het leven wat er in mijn buik groeit.
heej meid ! wat een geruststelling van de vk dat je mag komen luisteren als je dat graag wilt ! zou zo'n ding (angelsound) niks voor jou zijn ? dan kun je gewoon thuis luisteren. je moet zeker lekker ervan gaan genieten, zo'n kindje groeit wel door, en heeft t idd erg goed in je buik hoor, t gebeurt maar zelden dat t nu misgaat. kom op he ! lekker genieten van deze tijd