Dikke buik

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Napoleon, 26 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ik maak mij een beetje zorgen om de dikke buik van mijn jongste, ze is nu net 1 maand.

wat vinden jullie?

Bekijk bijlage 201924

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ja sorry kan geen antwoord op geven

maar je maakt je dus zorgen neemik aan
    ben je al bij arts geweest>??

3. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Dat is idd wel een flink buikje! Heeft ze er altijd last van? Of alleen na de fles? Poept ze wel goed? Ik zou t toch denk ik even aan een arts laten zien, als je t zelf niet vertrouwd.

4. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik weet het ook niet. Ik zou zeggen; bel maandag de dokter en bespreek je zorgen. Als ze er zelf geen last van heeft en goed plast, poept en scheetjes laat, zal het wel goed zijn denk ik. Maar als je je zorgen maakt; gewoon bellen hoor. Daar zijn ze voor. Succes!

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    wow, dat vind ik best wel een dikke buik.
    Zou er zeker even naar laten kijken als je het niet vertrouwd.
    Heeft ze onlangs nog gepoept? daar kunnen ze ook een wat bollere buik van krijgen.

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja, ze poept elke luier. Maar al sinds haar geboorte is ze haar wakkere momenten bezig met drukken, constant bezig om te poepen zegmaar... soms ook zo erg dat ze haar voeding er weer uitgooit. Ze heeft trouwens ook reflux en krijgt hier motillium voor. Buik is eigenlijk altijd zo dik.

7. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Mijn dochter had precies zo'n buikje en mankeert niets hoor! ;) Ik denk dus niet dat je je zorgen hoeft te maken. Maar als je twijfelt, even langs de dokter gaan kan nooit kwaad :)

8. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Mijn zoontje had ook precies zo'n buik. Maar die woog dan ook bijna 10 pond.

Ik zeg ook, als je het niet vertrouwd, zal ik er zeker even een huisarts naar laten kijken.

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik vind het wel een dikke buik, heeft ze miss last van haar darmen? misschien zit er veel lucht in?

Ik zou voor de zekerheid even of de HA bellen of contact opnemen met het CB

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    die van ons had zo'n buikje na de voeding, dan was het ook helemaal hard.
    ik zou gewoon even bij het cb binnenwandelen joh, daar weten ze je het wel te vertellen!

11. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou het ook even na laten kijken, beter tien keer te veel naar de huisarts dan een keer te weinig!

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    We moeten morgen naar het cb, naar de arts, dus kan het dan wel laten checken.

We hebben een beetje een geschiedenis met darmproblemen. Mijn man is als baby ten gevolge daarvan meerdere malen opgenomen en zelfs voor de dood weggehaald. Er is een link met melk maar of het een kma of lactose-intolerantie was of iets anders is niet duidelijk.
    Mijn 3 en 1 jarigen zijn ook in onderzoek omdat hun ontlasting meestal niet goed is. De 3jarige zou lactose-intolerantie hebben gehad en nu peuterdiarree terwij de 1 jarige een diagnose van KMA had. Echter nu met de onderzoeken komt dit niet uit de bloedtesten, hoewel dit niks zegt over dat ze niet goed tegen melk zouden kunnen... in ieder geval is er ondertussen een overgevoeligheid voor soya ontstaan...

nou ja, we weten het dus allemaal niet meer. En nu Lieze, altijd erg onrustig, met deze dikke buik... misschien toch maar weer met de pro-biotica beginnen en zien of het minder wordt.

Deel Deze Pagina