Wie komt dit bekend voor? Ben nu 6 weken en 5 dagen zwanger en me buik is echt opgeblazen. Dat me darmen een beetje anders doen oke,maar dit Ben gewoon benieuwd of mensen dit herkennen... p.s. er staat een foto in mijn album
Bij de zwangerschap van mijn 2de dochter had ik dat ook. Dat rot ongeveer 13 weken. en daarna was het net of ik niet zwanger was.
Oke dit is mijn eerste,maar vind dit gewoon wel een beetje te... Goed we kijken het maar aan,zit niets anders op haha
Ik heb het ook.. Nu zes weken maar mijn buik lijkt wel ergens rond de vijf minuten haha. Savonds idd nog ronder.. Lastig te verbergen.. Ik zag vandaag veel in de auto, onderweg broek open hahaha, dat word nog wat!!
Heel herkenbaar! Bij de eerste had ik het rond de 9 weken de tweede rond 6 weken en bij de 3e al bij 4.5 week......Lijkt net of je een ballon heb ingeslikt voor mijn gevoel.
Ik weet nog niet eens hoe ver ik ben en ik heb al een buikje... Maandag afspraak bij de gynaecoloog... Maar ik kan Julie nu al zeggen dat het herkenbaar is...
Nou dames ben blij dat ik niet de enige ben,soms schiet er wel eens door mijn hoofd zal toch geen 2 ling wezen,weet dat je het daar niet aan kunt zien haha maja een mens mag fantaseren toch
Hoi hoi, Ik heb dat ook. Ben 4/5 weken zwanger en weet het pas 2 dagen. Sindsdien is me buik gevoelig en opgeblazen. Blij om te lezen dat ik niet de enige ben. Dacht dat ik me een beetje aanstelde omdat ik al zo snel iets voel en krijg pas over 4 weken de eetste echo Na testen in het ziekenhuis was ik 'verminderd vruchtbaar' verklaard omdat ze onvruchtbaar niet zo snel zeggen. Nu 2 jaar later en nieuwe vriend spontaan na de eerste week zwanger geraakt! Niet veilig gedaan omdat ik dacht dat ik toch niet zwanger kon raken. Maar beide ontzettend blij. En ik erg onzeker nu met deze zwangerschap omdat het voor mij een wonder is. Zou het liefst van alle daken willen schreeuwen maar met 4/5 weken beetje vroeg Dus nu lees ik de ervaringen van andere en stelt het me wel gerust. Me buik is echt opgezwollen en vind zitten niet echt fijn. Lijkt net of ik de dag daarvoor buikspieren oefeningen gedaan heb en nu spierpijn daarvan heb. Maar het is dus je darmen duuh 😳😉 tis nou nog niet veel.
Heel herkenbaar ik had er ook erg last van vooral in de 6/7 week leek ik wel of ik 3/4maand zwanger was de verloskundige zei dat het normaal is. Gelukkig is het nu een stuk minder geworden. Nog wel wat opgezet maar niet meer zo extreem.