Hallo allemaal, Ik ben volgens de statistieken 4 weken en 3 dagen zwanger, maar mijn buik is zo opgezet dat lijkt alsof ik al veel langer zwanger ben. Tot vorige week had ik nog een soort kuil als ik mijn buik inhield, nu kan ik mijn buik helemaal niet meer inhouden en zie je echt een bultje... herkent iemand dit?
En blijft het vanaf nu zo of worden mijn darmen straks weer normaal? Ik vind dit niet echt een fijn gevoel...
Héél normaal, ik heb het ook gehad! Ik vreesde al dat ik met 8 weken in een zwangerschapsbroek moest lopen maar ik kan je geruststellen: je darmen slinken weer, dat was bij mij ook het geval. Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!
ja ik heb echt een opgeblazen gevoel net of ik vol met lucht zit en ieder moment uit elkaar klap voelt echt rottig aan
ik herken t ook. broek zit gewoon te strak bij mijn knoop! Dus knoopje los.... alleen s ochtends heb ik er haast geen last van..
Haha! Dat lijkt mijn buik wel een beetje inderdaad, maar dan alleen 's avonds want 's ochtends valt het nog reuze mee. Gekke dingen gebeuren dan met je lichaam he!
Hello ladies, Ik ben nu 3 dagen overtijd en ik heb de hele week al een vreselijk opgezette buik. Normaal kan ik mijn buik prima inhouden, maar nu niet. Af en toe heb ik wel eens een opgezette buik (voor mn NOD), maar dat trekt snel weer weg. Maar deze keer niet. En ben misselijk. En heb kramp in mijn buik en liezen. Even nog afwachten op mn NOD.... liefs
ja hier nog zo eentje haha mijn buik is echt heel dik na mijn eertse goede maaltijd in de ochtend idd nog niets te zien en dan poef dik is ie gister hadden we bezoek ik moest echt mijn buik inhouden was bang dat ze anders wat gingen zien niemand weet t namelijk nog en morgen ben ik 7 weken volgende week echo spannend maar heb er zin in! en dan t grote nieuws na buiten brengen joehoeee! ma die dikke buik nu hoort er dus ook ff bij nou ja als dat alles is haha
Hey meiden, Nou bij mij is het precies hetzelfde. Ik ben vandaag 5 weken, maar het ziet er meer uit als 15 weken. Tegen de tijd als ik lunchpauze is, is mijn buik zo opgezet dat mijn broek bijna openknapt. Gelukkig zit ik tijdens mijn werk. Dan kan ik stiekem mijn knoop opendoen zoder dat iemand het ziet.